הריגת האזרח המולדובי מתוך מצלמות האבטחה
הריגת האזרח המולדובי מתוך מצלמות האבטחה

וידיאו: האזרח המולדובי הוכה למוות על ידי אזרח אוקראיני בגלל כינוי הגנאי "חוחול"

דימיטרי טיקליאן מאוקראינה, חשוד שהרג במכות אגרוף את אלכסיי גונטה ממולדובה, במרכז העיר. טיקליאן אמר שהיכה את גונטה כי כינה אותו בכינוי גנאי ברוסית לאוקראינים

פורסם בתאריך: 14.6.18 11:53

הותר לפרסום: משטרת ישראל פענחה את אירוע גרימת מותו של אזרח מולדובי במכות אגרוף בפתח תקוה. הסיבה לתקיפה היא כינוי הגנאי "חוחול".

חקירה מאומצת של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל הובילה לפענוח אירוע הריגתו במכות אגרוף של אלכסיי גונטה בן 43 ממולדובה ב-26.5 בפתח תקווה. דימיטרי טיקליאן, אזרח אוקראינה בן 21, הכה את גונטה במכות אגרוף בראשו סמוך לפאב בעיר, לאחר שלטענתו כינה אותו "חוחול", כינוי גנאי ברוסית לאוקראינים.

גונטה שנפגע ממספר מכות אגרוף בראשו ונפל ארצה, פונה בהכרה מלאה לבית החולים בילינסון, ושם תוך זמן קצר הדרדר מצבו לכדי מוות מוחי, ומותו נקבע ב-29/5/18.

תחילתו של האירוע בדיווח שהתקבל סמוך לשעה 05:40 על קטטת שיכורים בפאב ברחוב גוטמן בעיר. צוות סיור של משטרת ישראל זיהה במרחק של כשלושים מטר מהפאב התקהלות ואדם שוכב על הרצפה. האיש פונה לטיפול בבית החולים, וכאמור, תוך זמן קצר הדרדר מצבו, והוא הוגדר פצוע אנוש עד שנקבע מותו.

החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל שהחל באיסוף ממצאים מהזירה, גביית עדויות וצפייה בסרטוני מצלמות אבטחה של בתי עסק באיזור. בסרטונים תועד המפגש של הקורבן עם התוקף סמוך לפאב, וההתגודדות שהובילה לתקיפתו על ידי אדם אלמוני.

פעילות מודיעינית וטכנולוגית עניפה, הובילה לאיתורו בהוד השרון של טיקליאן בתוך יומיים מהתקיפה. טיקליאן, אוקראיני המגדיר עצמו כפליט, נכנס לישראל בחודש פברואר האחרון, התגורר ברמת גן ועבד בשיפוצים. לטענתו פגש בקורבן בכניסה לפאב, ולאחר שיחה קצרה איתו התרחקו השניים מהפאב, שם הכה אותו מספר פעמים בראשו. לטענתו של טיקליאן, גונטה כינה אותו "חוחול" באופן שפגע בו על רקע מוצאו האוקראיני.

צפו בסרטון מצלמות האבטחה מהזירה:

צפו בדברי ראש צוות החקירה המיוחד במרחב שרון, רב פקד דורון אחרק:

עם גיבוש התשתית הראייתית נגד טיקליאן, הוא הובא אתמול להארכת מעצר נוספת במהלכה הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין הריגה וכן בקשה לעוצרו עד תום ההליכים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר