שמעון בן שושן. צילום מתוך פייסבוק
שמעון בן שושן. צילום מתוך פייסבוק

שמעון בן שושן מונה למחזיק זכויות הניהול בהפועל, אימון הבכורה ייערך הבוקר

האוהד הוותיק ומי שהיה חבר בוועד המנהל של הכחולה עד לפני מספר חודשים, ימלא את מקומו של ליאור שחר. "הכחולה בראש מעייניי, הפועל תשחק בליגה הלאומית"

פורסם בתאריך: 14.7.18 22:38

עוד שינוי מפתיע בהפועל. אחרי שמסאי דגו חתם אתמול (שבת) כמאמן הפועל בעונה הבאה, מונה שמעון בן שושן למחזיק זכויות הניהול במועדון. כזכור, לאחר הרחקתו לשנה של דורון גלנט מונה ליאור שחר לתפקיד, אך זה עזב כעבור 48 שעות לאחר חילוקי דעות עם הבעלים.

בן שושן היה עד לפני מספר חודשים חבר בוועד המנהל של עמותת הכחולה, שנמצאת בימים אלו במגעים לרכישת המועדון מידיו של גלנט. "דורון התייעץ איתי מה לעשות, כי חייבים לקדם עניינים", סיפר הערב בן שושן. "הוא ביקש ממני לקבל את התפקיד ואני הסכמתי, כמובן למען המועדון ובהתנדבות. המשימה הראשונה הייתה לסגור עם מאמן ועשינו את זה, והשנייה היא לשלם את החובות לעובדי המועדון מהעונה שעברה".

בתוך כך, אימון הבכורה של דגו ושל הפועל בכלל העונה ייערך היום ב-10:00 בבוקר, כאשר השחקנים זומנו כבר לשעה 09:00 לאסיפה. "ממחר נתחיל לעבוד על רשימה של שחקנים, ויש כאלה שכבר חתומים", הוסיף בן שושן. "אני אכנס לעובי הקורה, אקבל דוחות כספיים, כאשר גם הכחולה בראש מעייניי. אני אנהל איתם את המשא ומתן מטעמו של גלנט, אני אלמד את החומר ואתעסק גם עם זה. הרעיון הוא לבנות תקציב מינימום כדי להימנע מפירוק. חד משמעית, הקבוצה תשחק בליגה הלאומית בעונה הקרובה".

בן שושן (משמאל) עם מסאי דגו והסוכן אדם קידן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שימעון אח יקר ואמיתי מאכלים לך בהצלחה.ותעשה את עבודתך בנהמנה.ואל תקשיב.לכול מיניי גורמים שמחפשים להכשיל את הפועל…כחה זה עם ישראל תמיד היה להם טענות.ותמיד יהיה להם.שמחים בישבילך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר