חרדי. צילום אמיל סלמן
חרדי. צילום אמיל סלמן

רב שהיה במדרשה ובבתי כנסת אובחן כחולה בקורונה, מוסדות רבים בהם ישיבה ומקווה ייסגרו

הרב היה במקומות רבים בעיר, תושבים רבים נכנסו לבידוד. בעקבות זאת הוחלט לסגור כמה מוסדות דתיים בפתח תקוה. גם תלמידות מהעיר שלומדות בבני ברק נכנסו לבידוד בעקבות נוכחות של חולה קורונה

פורסם בתאריך: 1.6.20 11:58

עדכון אחרון: 1.6.20 18:00

18:00, עדכון – בעקבות החשיפה כי רב שחלה בקורונה היה במדרשה ברחוב רוטשילד ובבתי כנסת בעיר, הוחלט הערב, בשיתוף עם מנהלי המוסדות, כי ישיבת לומז'ה תסגר החל ממחר עד ליום ראשון, ולצידה יסגרו גם מקווה בלעז' ברוטשילד 108, בית הכנסת "זכר חיים" ברח' אחד העם 25 והמדרשייה ברח' רוטשילד 87. כאמור, מדובר במקומות שבהם שהה לאחרונה חולה הקורונה.

קודם לכן, מוקדם יותר היום פרסמנו כי רב במדרשה ברחוב רוטשילד 87 בעיר, התגלה כחולה בקגורונה. הרב, אשר מעביר שעורי תורה במדרשה לא חש טוב כבר לפני כעשרה ימים ולכן החליט להכניס את עצמו לבידוד, לאחר בדיקה שעשה, הוא קיבל תוצאה חיובית. לאור כך, כ-20 תלמידים ומורים ששהו במקום הוכנסו לבידוד וכך כל מי שהיה איתו בקשר. הרב שהה במספר בתי כנסת נוספים וכל מי שהיה איתו במגע, צריך להיות בבידוד.

המידע עדיין לא פורסם על ידי משרד הבריאות, ומי שפרסם אותו היה ראש העירייה רמי גרינברג, שפרסם אותו במספר קבוצות וואטסאפ. גרינברג ציין שלאחר בדיקה שערך, כבר ביום שלישי שעבר הרב ואשתו הרגישו לא טוב ואובחנו כחולים. "לדבריו הוא היה אכן במדרשייה, בנוסף בתפילה בתלמוד תורה ברכת אמת ברחוב הרצל ובנוסף התפלל בבית כנסת זכר חיים ברחוב חפץ חיים פינת אחד העם. כמו כן בשבת שעברה התפלל בבית כנסת התימנים ברחוב וינצקי פינת רחוב סביון. שני תושבים נוספים שהיו במדרשייה יחד עם חולה הקורונה חשו שלא בטוב, עשו בדיקות ולטענתם טרם קבלו תשובות".

חולת הקורונה באם המושבות: התושבים מבולבלים, הבדלים בהודעות של משרד הבריאות ושל חצי חינם

לחץ בהדר גנים מהדבקות, בעקבות חולה קורונה שנסע באוטובוס ממנו ירדו אנשים רבים בשכונה

חצי חינם: מאבטחת במתחם אם המושבות חלתה בקורונה, חולי קורונה היו גם בקניון הגדול ובאושר עד

גרינברג הוסיף שלאור המקרה, המדרשה ברוטשילד 87 תיסגר והם הנחו את כל מי שהיה במגע עם הרב להכנס לבידוד, כולל בני משפחה, וגם כאלה שלא היו איתו במגע ישיר.
לצד זה, 20 תלמידות בסמינר וולף בבני ברק, תושבות פתח תקווה, נכנסו גם הן לבידוד, לאחר שהתגלה חולה קורונה בסמינר שלהן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר