חצי חינם אם המושבות צילום זאב שטרן
חצי חינם אם המושבות צילום זאב שטרן

חולת הקורונה באם המושבות: התושבים מבולבלים, הבדלים בהודעות של משרד הבריאות ושל חצי חינם

תושבים רבים שאלו היכן עמדה המאבטחת ומי צריך להיכנס לבידוד. במשרד הבריאות אמרו ש"מדובר באירועי חשיפה לבאי כל בו חצי חינם". בחצי חינם אומרים שהמאבטחת עבדה בתפקיד סיור ועמדות חיצוניות במתחם, ולא בתוך הסניף

פורסם בתאריך: 31.5.20 17:21

בלבול וחוסר בהירות בקרב תושבים רבים לגבי פרטי הפרסום בנוגע למאבטחת שעבדה במתחם חצי חינם – אם המושבות חלתה בקורונה. תושבים רבים פנו אל מלאבס ואל משרד הבריאות, ושאלו גם בקבוצות הפייסבוק, מי צריך להיכנס לבידוד והיכן בדיוק עבדה המאבטחת.

כזכור ביום חמישי פורסם במלאבס כי בחצי חינם פתח תקוה היה/ת חולה/ת קורונה מבמשך ימים רבים ובכל יום במשך שעות רבות ביום שישי הוציאה רשת חצי חינם הודעה בה צוין שמדובר במאבטחת שעבדה במתחם מטעם חברת השמירה ולא עבדה בתוך החנות. בתשובה לאלות הבהירו במשרד הבריאות כי על פי החקירה האפידמיולוגית מדובר במספר אירועי חשיפה לבאי כל בו "חצי חינם". תושבת מהשכונה אמרה היום למלאבס: "זה קצת מטורף, כי לא מעט מתושבי השכונה היו בסופר. אני יודעת שיש תושבים שהחליטו להיכנס לבידוד ולא לקחת צ'אנס, אבל לרובנו זה לא ריאלי".

זו התגובה המלאה של משרד הבריאות: "מדובר בחקירה אפידמיולוגית של מקרה חיובי לקורונה אשר בגינו הוגדרו ע"י הצוות המקצועי החוקר מספר אירועי חשיפות בימים ושעות ספציפיים לבאי הכל-בו "חצי חינם" ברחוב ראשון לציון בעיר פתח תקווה. על הציבור להישמע להנחיות, לרבות בכל הנוגע לחשיפות ציבוריות המתפרסמות מפעם לפעם ולפי הצורך, במיוחד בעת הזו של חשש להתגברות בתחלואת הקורונה בארץ".

עוד הוסיפו במשרד הבריאות בהמשך לשאלה האם צריך להיכנס לבידוד, מאחר ומדובר בחשיפה קצרה בלבד: "זו חשיפה במקום ציבורי – כלומר יש להיכנס לבידוד בהתאם לתאריכים ולשעות שצוינו בפרסום ומדובר באחריות אישית של האזרח כאמור. הקריטריון של הזמן הוא לא הקריטריון היחיד להגדרת מגע".

לעומת זאת, זה מה שמסרו היום בחצי חינם, בתגובה לפניית מלאבס: 

"מבדיקת חצי חינם ועל בסיס המידע שיש ברשותנו, הרשת הבהירה כי מדובר בעובדת אבטחה בתפקיד סיור ועמדות חיצוניות במתחם, שאינה עובדת בתוך הסניף ומועסקת על ידי חברת השמירה. היא אינה חלק מצוות עובדי הסניף ונותני השירות. אנו מחויבים לשמור על בריאות הציבור ונוקטים בכל הצעדים הנדרשים על פי הוראות משרד הבריאות. על הציבור להמשיך ולהקפיד על כללי משרד הבריאות ולפעול על פי ההנחיות".

חצי חינם: מאבטחת במתחם אם המושבות חלתה בקורונה, חולי קורונה היו גם בקניון הגדול ובאושר עד

לחץ בהדר גנים מהדבקות, בעקבות חולה קורונה שנסע באוטובוס ממנו ירדו אנשים רבים בשכונה

שימו לב: חולי קורונה נסעו באוטובוס מפתח תקוה לאלעד ומאלעד לפתח תקוה

על פי משרד הבריאות התאריכים בהם שהתה המאבטחת בחצי חינם הם: 
25/05, 06:30 – 08:00
25/05, 08:00 – 09:00
24/05, 14:30 – 23:00
22/05, 06:30 – 17:00
20/05, 12:00 – 23:30
19/05, 07:00 – 19:00
18/05, 11:00 – 23:00
17/05, 15:00 – 23:00


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיקי

    הנצחת אישים בפתח תקווה הפכה לבדיחה מה לנו ולבנציון וצילה נתניהו האם משום שהם ההורים של ראש הממשלה זו סיבה מספקת כדי לקרוא על שמם כיכר נו באמת יש גבול לחנפנות של ראש העיר הזה ישנם מספיק אישים במדינה שתרמו להקמת המדינה ופתח תקווה שאין על שמם לא רחוב לא ככר ולא מוסד יש גבול לכל תעלול ככר טראמפ וכו' זו ממש בדיחה לא מוצלחת

  2. מישהו

    יש לסגור את חצי חינם ולבצע ניקוי בחנות.על העובדים להיות בבידוד.למה מחכים ?

  3. אברהם רבי

    לדעתי צריך לשלוח את כל תושבי אם המושבות ונווה גן לבדיקת קורונה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר