נחשפות השכונות המובילות ביחס בין מספר חולים פעילים למספר תושבים, הדר גנים קרובה לקו האדום

בפגישה של ראש העירייה רמי גרינברג עם נציגי פיקוד העורף, נחשפו שמות השכונות המובילות במספר החולים הפעילים לכל 1,000 תושבים. גרינברג שיגר פניה נרגשת לתושבי הדר גנים: "השכונה בקו אדום!!! חייבים להתעורר"

פורסם בתאריך: 8.8.20 10:15

ראש העירייה רמי גרינברג פרסם מידע על השכונות בהן יש את מספר החולים הפעילים הגבוה ביותר בקורונה ביחס למספר התושבים בשכונה, זאת בתום ישיבה עם אנשי פיקוד העורף. גרינברג שיגר אזהרה לתושבי הדר גנים, שם היחס קרוב לחמישה חולים פעילים ל-1,000 תושבים, יחס שיכול להביא להטלת מגבלות חריגות על השכונה. במפה המצורפת מסומנים גבולות האיזורים לגביהם פורסמו הנתונים.

לפי הנתונים שפרסם גרינברג, בשכונת הדר גנים, בדגש על שכונת גני הדר יש יחס של 4.77 חולים פעילים ל-1,000 תושבים (25,000 תושבים)

בשכונת  הדר המושבות יש יחס של 2.74 חולים פעילים ל-1,000 תושבים (21,000 תושבים).

בשכונת כפר גנים ג' יש יחס של  2.54   ל-1,000 תושבים (18,000 תושבים).

בשכונת לב המושבה יש יחס של 2.54  ל-1,000 תושבים (26,000 תושבים).

בשכונת המרכז השקט יש יחס של 1.3  ל-1,000 תושבים (32,000 תושבים).

כנסו כאן לקרוא את גבולות שכונות לב המושבה והמרכז השקט על פי פרסום קודם של העירייה

זו המפה שפרסם גרינברג:

גרינברג פנה אל תושבי הדר גנים וכתב:

אני פונה אליכם בקריאה ברורה וחד משמעית לפני שהמצב מחמיר. היום בישיבה עם מפקדי פיקוד העורף עלו הנתונים בנוגע לשכונה והמצב לא טוב מבחינת כמות החולים. לצערי במידה וכמות החולים תגיע ל 5 חולים ל 1000 נפש, יוטלו מגבלות של המדינה על השכונה, מגבלות לא פשוטות. כיום המצב שיש 4.77 חולים ל 1000 נפש. זה קרוב מאד. חייבים למנוע זאת. חייבים לשטח את העקומה.
חייבים להקפיד על ההנחיות ולהזהר ולהשמר יותר מהרגיל. להמנע מכל התקהלות. להשתדל לא להגיע למקומות הציבורים אם לא קריטי, כולל גינות ובתי כנסת. מי שצריך להיות מבודד שיקפיד על כך, גם משאר בני המשפחה. מי שיש לו תסמינים שימהר להבדק. חולה מאומת לצאת בהקדם למלונית בכדי לא להגדיל את ההדבקה. להקפיד על מסכות, מרחקים והגיינה מרבית. השכונה בקו האדום!!!
חייבים להתעורר. נבצע עוד הסברה ויותר אכיפה אך זה בעיקר בידיים של כולנו, בהתנהלות ובאחריות. בכל הנחישות והעוצמה ננצח את נגיף הקורונה יחד, בריאות לכולם, רמי גרינברג, ראש העיר.

כנסו כאן לקרוא מידע חשוב על מצב הקורונה בפתח תקוה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר