משמאל- שגית טל, קהילת השוות. צילומים מתוך עמוד הפייסבוק, זאב שטרן

בידור לילדים, כושר, ולק ג'ל: ברוכים הבאים לשידורי הלייב של קהילת השוות בפתח תקוה

בקהילת השוות של פתח תקוה מקיימים שידורי לייב מספר פעמים ביום בנושאים שונים. לצד טיפים בנושאי מיסים והסרת לק ג'ל, גם קוגמלו ושלגלון שם

פורסם בתאריך: 26.3.20 08:59

בקהילת השוות של פתח תקוה החליטו לנסות להקל ולו במקצת את השהייה בבית על משפחות בנות הקהילה. מידי יום הן מעלות בדף הפייסבוק שלהן שידורי לייב בנושאים שונים. בין הנושאים: עזרה בלימודים, התמודדות עם חרדות, פעילות כושר יומית, איך מסירים לק ג'ל, טיפים מיועצת מס ועוד.

את הלייבים בקהילה שכוללת 6,200 חברות, יזמה שגית טל, מנהלת הקהילה. קרן אור חסיד שניצר, הנמנית על צוות מובילות הקהילה, לקחה אותו כפרויקט ומניעה את זה קדימה. "לא מעט מהשוות שלנו הן עצמאיות שעובדות מהבית והעבודה שלהן נעצרה", אומרת שגית, "לצד הבידוד החברתי שנכפה עלינו, החלטנו לראות איך ניתן להפיג את הבדידות ולהיות אחת בשביל השנייה". יחד עם שגית מצויות בצוות המוביל מירב קצמן, מלי הלוי, קרן אור חסיד שניצר, אליאנה סער ולוני קרובקה. טל מסבירה: "מידי יום עולים מספר לייבים בנושאים שונים. פנינו לאמנים ששמחו להתנדב ולהעלות לייבים מיוחדים לילדי השוות, כמו קוגומלו, שלגלון, חגי רז ושמחה גבריאל שעושה שעות סיפור".

קרן אור חסיד שניצר. צילום קרן ציפי ביבי

קרן אור חסיד שניצר. צילום קרן ציפי ביבי

עוד היא מציינת: "אחרי הלייב של כרמית כליף, מורה ורכזת באחד מבתי הספר בעיר, קיבלנו בקשות לעוד לייבים בנושא לימוד שפה וחשבון".

איך התגובות?

"אנחנו מקבלות פידבקים חיוביים ומה שיפה שזה הכל בהתנדבות. השלב הבא יהיה שוות עסקיות, עזרה לנשות העסקים ומתן כלים וזה משהו שאנחנו בודקות בימים אלה".

לקבוצות השוות יכולה להצטרף כל אישה מפתח תקווה מגיל 18 ומעלה.
להצטרפות כנסו כאן. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר