מתוך הקליפ של דולב פרנקל
מתוך הקליפ של דולב פרנקל

"היו קצת תקיעות, אבל היה נחמד". המורה והזמר הפתח תקוואי השיק סינגל מביתו, צפו בקליפ

לא כך תכנן דולב פרנקל את ההשקה המוזיקלית הזו. פרנקל, שהוא גם מורה ומחנך בתיכון בן גוריון, מספר: "אני מתגעגע מאוד לתלמידים ולשגרה, אני מעביר את השיעורים לתלמידים דרך האינטרנט, אבל לא ממש מצליחים להרגיש את כולם" "

פורסם בתאריך: 22.3.20 19:01

לא כך חשב הזמר והמורה הפתח תקוואי דולב פרנקל שישיק את הסינגל הראשון שלו, "לנשום". ביום ראשון הוא השיק את הסינגל אינטרנטית יחד עם קליפ שצילם בביתו. "הייתי אמור להוציא שיר אחר בתחילת אפריל", הוא מספר, "ואז התחיל ההסגר והחלטנו אני ואלון פרץ המפיק לעשות לימונדה מהלימון ולנצל את השעמום למשהו חיובי. עשינו את הקליפ בבית והיום (ראשון) הוא יצא לכל הרשתות. באופן די מוזר הקורונה באה בדיוק בתקופה בה הכי הייתי זקוק לנשימה והזמן הזה בבית אילץ אותי לכבות את המערכות, לנשום עמוק ולחשב מסלול מחדש. לכן החלטתי להוציא את השיר 'לנשום'".

פרנקל מספר על השיר: "את השיר הזה כתבתי בקיץ. עשיתי טיול לבד לבודפשט, טיול  שהגיע אחרי שנה מאוד עמוסה, עם הרבה לחץ ומחשבות על המוסיקה והשיר מדבר על כך שצריך לקחת רגע, לעצור ולנשום ולקחת את הדברים יותר באיזי, להסתכל פנימה. וזה התאים מאוד למצב שאליו נקלענו עכשיו בעקבות מגפת הקורונה".
מה היו התגובות להשקה?
"היה כיף גדול. היו צפיות רבות וליייקים. היו גם קצת תקיעות, כי זה היה לייב, אבל היה ממש נחמד".
לצד היותו זמר ויוצר, דולב הוא גם מורה ומחנך של כיתה י"א 2 בתיכון בן גוריון. "זה לא קל, אני מתגעגע מאוד לתלמידים ולשגרה", הוא משתף. "אני מעביר את השיעורים לתלמידים דרך האינטרנט, אבל לא ממש מצליחים להרגיש את כולם. בשבוע האחרון מתעסקים בעיקר בלנווט בין ההודעות הלא נגמרות שאנחנו מקבלים ממשרד החינוך לבין להרגיל את התלמידים וההורים למציאות החדשה. אבל יש פה גם משהו שהוא הזדמנות למערכת החינוך, לעשות שעורים דרך האינטרנט ולהמציא את עצמנו מחדש וכמובן שעכשיו מבינים גם את החשיבות שלנו. ואני ממתין כבר לחזור לשגרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר