התכתבויות בין החשודים לנערות, משטרת ישראל
התכתבויות בין החשודים לנערות, משטרת ישראל

קטינים מהעיר התחזו לחיילים קרביים וסחטו מינית נערות שפונו מהצפון ומהדרום

מדובר בנערות בנות 13-19, בהן מפונות מהחזיתות בדרום ובצפון וכאלו שנפלו בעבר קורבן לעבירות מין שונות. מעצר שניים מהחשודים הוארך

פורסם בתאריך: 2.4.24 08:26

שוטרי מחוז מרכז עצרו הבוקר בתום חקירה סמויה, שלושה תושבי פתח תקווה בחשד שניהלו התכתבות מינית ברשת עם עשרות קטינות, תוך התחזות לחיילים קרביים, ולאחר מכן סחטו אותן.

החקירה הסמויה נפתחה עם קבלת תלונות בדבר חשד לסחיטה מינית ועבירות מין נוספות. מהחקירה עלה כי שלושה חשודים – בגיר ושני קטינים תושבי העיר, הכירו את הקורבנות ברשתות החברתיות השונות ובהן יישומונים ייעודיים להכרות בין בני נוער.

צפו בראש מחלק נוער בתחנת פתח תקווה, מפקח אמיר קופמן, מדבר על הפרשה

במהלך "ההכרות" בין הצדדים, שוכנעו הקורבנות, בהן מפונות מהחזיתות בדרום ובצפון וכאלו שנפלו בעבר קורבן לעבירות מין שונות, לשלוח בהסכמה תמונות אינטימיות שלהן לחשודים שהתחזו לחיילים הלוחמים בחזית / נערות בנות גילן.

 

 

בהמשך, כשהקורבנות שגילן נע בין 13-19 סירבו לשתף פעולה עם החשודים, החלה מסכת חמורה של סחיטה ואיומים כלפי הקורבנות כאשר החשודים מאיימים עליהן כי אם יפסיקו לשתף עימם פעולה, התמונות שברשותם יופצו לבני משפחות הקורבנות. בנוסף, התחזו החשודים לבני משפחות פשע שונות העלולות לפגוע בקורבנות ובבני משפחתן.

הבוקר כאמור עברה החקירה לשלב הגלוי עם מעצרם של שלושת החשודים בגילאי 15-18 אשר הובאו בהמשך לבית המשפט. בתום בחינת הממצאים ופעולות החקירה הנדרשות, קבע השופט את הארכת מעצרם של שני חשודים עד התאריכים 3-4.4.24 כל אחד על פי חלקו וחשוד נוסף הועבר למעצר בית עד לתאריך 10.4.24.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר