יצחק שמיר- צילום רועי פן
בית הספר יצחק שמיר. צילום רועי פן

השבתה נוספת בשכבת י' בתיכון יצחק שמיר במחאה על פיטורי מורים

אחד ההורים: "בית הספר הוא כמו חבית נפץ". בתחילת החודש השביתו תלמידי י' את הלימודים במחאה על פיטורי רכז השכבה

פורסם בתאריך: 29.4.19 13:47

כמחצית מתלמידי שכבת י' בתיכון יצחק שמיר לא הגיעו הבוקר לבית הספר. תלמידי השכבה מאיימים להחריף את המאבק ולהשבית את הלימודים גם בהמשך. המחאה היא על כך שלטענתם מנהלת בית הספר הודיעה לשלושה מורים שהם לא ממשיכים ללמד בשנת הלימודים הבאה, והזיזה את אחת המחנכות מחינוך כיתה למעמד של מורה מקצועית בלבד. לטענת הורים ותלמידים, בבית הספר יש כאוס. זהו המשך למחאת תלמידים שהחלה לפני כחודש, אז הושבתו הלימודים בשכבה במחאה על הפסקת העסקתו של רכז השכבה. "בית הספר הוא כמו חבית נפץ שעומדת להתפוצץ", אומר הורה מבית הספר, "אתמול בלילה ניסו ההורים למנוע את השביתה, למרות זאת יש המון תלמידים שנשארו בבית היום, יש להם קבוצות שלהם והם התכתבו כל הלילה והחליטו לעשות מעשה, מלבד אחת הכיתות שיש להם מתכונת". אחד התלמידים מוסיף: "עשו איתנו שיחה ואמרו שישנו דברים ובינתיים לא קרה כלום. הרגשנו שלא מקשיבים לנו".
כאמור, תחילת הסיפור היא ב-1.4, אז השביתו תלמידי שכבת י' את הלימודים במחאה על פיטוריו של רכז השכבה שלהם. לטענת התלמידים מדובר ברכז שכבה מוערך מאוד ואהוד על ידי התלמידים, אחד שנלחם עבור התלמידים שלו ויש ביניהם קשר מיוחד. אחד ההורים אומר: "מדובר ברכז מדהים שהילדים מגיעים לבית הספר רק בזכותו ומה שהוא עושה עבור הילדים אף אחד לא יכול לעשות. היא החזירה אותו זמנית אחרי ההשבתה הקודמת של התלמידים, הייתה וועדה והוא קיבל תשובה שהוא לא ימשיך שנה הבאה".
מוועד הורי בית הספר נמסר: "אנחנו נמצאים בתקשורת עם מינהל החינוך וגורמים בכירים בעירייה על מנת לראות איך ניתן לגשר על הפערים".

ממשרד החינוך ומהעירייה נמסר: "כל ההחלטות בעניין העסקתם של המורים, הינן בסמכות מנהלת בית הספר בשיתוף עם גורמי פיקוח ורשות והן מתקבלות באופן מקצועי תוך בחינת כלל הצרכים והשיקולים. יצוין כי הורים ותלמידים יכולים להביע את השגותיהם באופן דמוקרטי, שקול ואחראי בפני הרשות/ פיקוח על בית הספר. עם זאת עליהם לכבד כל החלטה שתינתן".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר