רחל בראל - מנהלת חטיבת יצחק שמיר
רחל בראל המנהלת החדשה של התיכון השש שנתי יצחק שמיר צילום פרטי

דרמה ביצחק שמיר: מנהלת החטיבה הודיעה על עזיבה, התלמידים מחתימים עצומה להשארתה

במשרד החינוך ובעירייה אומרים: "אנחנו מכבדים את החלטתה". התלמידים מסרבים להאמין ורבים מהם כבר חתמו על עצומה בניסיון לשכנע אותה להישאר. הורים: "עזיבתה מערערת את המערכת שאינה יציבה ממילא"

פורסם בתאריך: 30.4.19 14:52

סגנית מנהלת התיכון השש שנתי יצחק שמיר ומנהלת חטיבת הביניים, רחל בראל, הודיעה שבסוף שנת הלימודים הנוכחית היא לא תמשיך יותר בתפקידה. לאור זאת פרסמו תלמידי החטיבה עצומה בה הם מבקשים להותיר אותה בתפקידה. נכון לרגע זה חתמו על עצומה 116 תלמידים.

בראל, הגיעה לחטיבת יצחק שמיר לפני כשנתיים. לפני כן במשך חמש שנים היא היתה סגנית מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקוה ובספטמבר 2017 היא החלה את תפקיד הניהול בחטיבת יצחק שמיר ובתיכון. נזכיר כי בחודש האחרון בית הספר לא יורד מהכותרות. אתמול והיום השביתו חלק מתלמידי שכבת י' בתיכון את הלימודים, לאחר שקיבלו הודעה ששלושה מורים לא ימשיכו בתפקידם בשנת הלימודים הבאה. עיקר ההתמרמרות היא על ההחלטה לפטר את רכז השכבה.

בית ספר יצחק שמיר צילום אב שטרן

בית ספר יצחק שמיר. צילום זאב שטרן

"היא קיבלה החלטה שהיא עוזבת את התפקיד ומחפשת משהו אחר בתוך המערכת החינוכית", מסביר גורם במינהל החינוך. "היא רוצה להתקדם ולקבל ניהול עצמאי". הורים מוסיפים: "הילדים מאוד אוהבים ומעריכים אותה כמנהלת וברור שעזיבתה מערערת את המערכת שאינה יציבה ממילא בגלל מבנה בית הספר ולכן הם מוחים על עזיבתה".

"בית הספר צריך יציבות", אומרת אמא לתלמיד בבית הספר. "יהיה עצוב עם רחל תעזוב, אבל אנחנו צריכים מנהל שייתן לילדים יציבות, לא מישהו שיתחלף כל שנה. אנחנו צריכים מישהו שיציל את החטיבה. בית הספר קיים בסך הכל ארבע שנים, אבל משהו לא עובד בו וצריך לשפר את זה".

תגובת עיריית פתח תקוה: "מנהלת החטיבה בחרה לצאת לדרך חדשה אנחנו מכבדים את החלטתה. עד סוף השנה היא תהיה בבית הספר ותיתן מענה ככל שידרש לצוות ולתלמידים".

מדובר מחוז תל אביב במשרד החינוך נמסר: "מנהלת בית הספר הודיעה מיוזמתה על רצונה לפרוש מתפקידה ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. לבית הספר יצא מכרז ניהול. בית הספר מלווה באופן אישי על ידי המפקחת על בית הספר שנותנת ביחד עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה מענה לכל שמתבקש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רחלי האהובה והיקרה, מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך דרכך. זכיתי לחוות עבודה חינוכית בשותפות מדהימה איתך. את כסגנית מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיר ואני כרכזת מעורבות חברתית באחד התיכונים בעיר. באצילותך ובתבונתך, הענקת תמיכה וליווי למקצוע. כל בית ספר ירוויח אותך. את מדהימה! תצליחי!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר