יצחק שמיר- צילום רועי פן
בית הספר יצחק שמיר. צילום רועי פן

נדחתה הפגנת הורי בי"ס יצחק שמיר, ימתינו עד יום רביעי

בית הספר חווה מספר משברים באחרונה, וחלק מהתלמידים השביתו את הלימודים כבר פעמיים. ההורים דורשים את החלפת הצוות הניהולי. אחד מנציגי ההורים אומר: "בית הספר הוא כמו חבית נפץ"

פורסם בתאריך: 12.5.19 09:26

ההפגנה שהיתה מתוכננת להתקיים הבוקר, יום ראשון, של הורי חטיבת ותיכון יצחק שמיר, בוטלה. לדברי ההורים הם התרשמו שנעשים מאמצים להגיע לפתרון. "החלטנו לתת למערכת הזדמנות למצות את המהלך ועל כן אנו דוחים בשלב זה את ההפגנה ונקווה שלא נתאכזב", כתבו מובילי המאבק להורים. "במידה ועד יום רביעי לא נקבל את התשובות להן אנו מצפים, נחזור למאבק בכל הכוח ונעשה כל שידרש".

כזכור, בחודש אפריל השנה, השביתו פעמיים תלמידי שכבת י' בתיכון את הלימודים, לאכחמאה על כך שמנהלת בית הספר הודיעה לשלושה מורים שהם לא ממשיכים ללמד בשנת הלימודים הבאה והזיזה את אחת המחנכות מחינוך כיתה לתפקיד של מורה מקצועית בלבד. תחילת המאבק הייתה עוד קודם לכם, כאשר המנהלת הודיעה על הפסקת העסקתו של רכז השכבה שהתלמידים מאוד אוהבים ומעריכים. בנוסף, סגנית המנהלת ומנהלת החטיבה התפטרה. ההורים טוענים שבית הספר הוא כמו חבית נפץ שעומדת להתפוצץ וחייבים לעשות שינוי. לטענתם, הם מרגישים שאף אחד לא מקשיב להם, שבית הספר איבד את היציבות שלו ודורשים את החלפת הצוות הניהולי.

ברביעי שעבר, התקיימה ישיבת חרום של הוועדים, בישיבה נכחו מלבד הורי החטיבה ובתיכון, גם חברי הנהגת שכבת ו' מבית הספר עוזי חיטמן שמזין את החטיבה. הישיבה התקיימה לאור האירועים האחרונים בחטיבה ובתיכון ובעיקר כי ההורים טוענים לחוסר תקשורת בינהם לבין הצוות הניהולי. בסיכום שהופץ להורי החטיבה נכתב: "לאחר דיון סוער ומאוד אמוציונלי, הגענו להסכמה שהניהול הנוכחי כשל וכעת עלינו ליצור שינוי ולנקוט תוכנית פעולה". בסוף הישיבה הוחלט על מספר פעולות וביניהן פנייה למספר גורמים – למנהלת האגף העל יסודי רויטל שפירא, לפיקוח של משרד החינוך, לראש העירייה רמי גרינברג ולראש מינהל החינוך רון כץ, במטרה ליצור שינוי. כמו כן הוחט להפגין. "אנו דורשים החלפה של הניהול וגיבוש סגל מורים איכותי", כותבת הנהגת החטיבה להורים ומוסיפה שהם כעת מבינים שיותר מכל זמן אחר, עליהם להילחם על הבית. גם בתיכון הוציאו הודעה להורים ומאשרים שהם דורשים להחליף את המנהלת. "המאבק הזה תלויי ויצליח אך ורק בזכות שיתוף הפעולה המלא שלכם וללא מעורבות הורית המצב ישאר כמו שהוא היום או יותר גרוע. הילדים שלנו אבדו שנת לימודים אחת משמעותית…בואו נלחם יחד על הצלחת השנים הבאות".

כנסו כאן לקרוא על סערת פיטורי רכז השכבה

כנסו כאן לקרוא על התפטרות מנהלת החטיבה

כנסו כאן לקרוא על ההשבתה שהייתה לפני כשבועיים

ההורים מבקשים להדגיש שאין להם שום תלונה לגבי צוות המורים והמשברים שקרו הם לטענתם בגלל חוסר שיקול דעת נכון מצד הנהלת בית הספר. "להורים ביצחק שמיר אין שום תלונה לגבי צוות המורים, לאחר בירור מעמיק של כל מקרה ומקרה נוכחנו לגלות שהמורים טובים מאוד", אומרים נציגי ההורים.
מהעירייה נמסר: "אנו מקיימים תקשורת מלאה עם ההורים כמו גם עם הצוות וההנהלה בתקווה שיסיים את המשבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר