חטיבת אחד העם. צילום: זאב שטרן.
חטיבת אחד העם. צילום: זאב שטרן.

בעקבות משבר הקורונה: חטיבת אחד העם רמת ורבר לא תיסגר השנה

בשל העיכוב בבניית תוספת בבית ספר יצחק שמיר, המהלך של סגירת אחד העם רמת ורבר ואיחוד שתי החטיבות יידחה לפחות בשנה

פורסם בתאריך: 3.5.20 18:43

המהלך עליו החליטה העירייה לפני כמה חודשים על סגירת חטיבת אחד העם רמת ורבר ואיחודה עם חטיבת יצחק שמיר, לא ייצא לפועל בספטמבר הקרוב. כך הודיע ראש העירייה רמי גרינברג בישיבה שהתקיימה היום, יום ראשון, בנוכחות יו"ר הנהגת ההורים העירונית אנה נבות והיו"רים של ועדי בתי הספר. באותו מעמד ביקש ועד בית הספר קרול, הסמוך לחטיבת יצחק שמיר, לבדוק את האפשרות שהתלמידים ילמדו בחטיבה בשנת הלימודים הקרובה וזאת לאור המיקום הגאוגרפי של קרול, שקרוב יותר ליצחק שמיר מאשר לרמת ורבר. לדברי נוכחים בישיבה הסיבה לכך שהמהלך לא ייצא השנה לפועל, היא מאחר ולאור משבר הקורונה, לא ניתן יהיה לסיים בזמן את תוספת הבנייה בחטיבת יצחק שמיר והעירייה מעדיפה להמתין עוד שנה, על מנת לתת לתלמידים את התנאים המיטביים.

פרסום ראשון: החטיבה הראשונה בעיר, אחד העם-רמת ורבר, תיסגר

אחרי המפגש עם גרינברג, ההורים מבטיחים להיאבק: "החטיבה היא בית עבור ילדי רמת ורבר" (וידיאו)


כזכור בפברואר 2020 הודיעה עיריית פתח תקווה על סגירת חטיבץ אחד העם רמת ורבר בשנת הלימודים הבאה ועל כך שהצוות והתלמידים יעברו ללמוד וללמד בחטיבת יצחק שמיר. בעירייה ציינו שמדובר בהחלטה אסטרטגית של העירייה ובהסכמת משרד החינוך, הנובעת מהמעבר לשש שנתי והתורך במיבנים גדולים יותר. הפרסום יצר אצל ההורים כעס רב והתנגדות עזה. הורים טענו שמדובר בהחלטה לא נכונה, שהדבר ייפגע בשני בתי הספר ובתלמידים ודרשו לבטל את ההחלטה. עוד ציינו ההורים שלא ברור להם מה הדחיפות לשינוי בפעימה אחת ולא בהדרגה ודרשו לנהל שיח ולהגיע להחלטות ביחד. הם הדגישו שייאבקו בהחלטה.
יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אנה נבות, אמרה: ״אנו שמחים לשמוע שראש העיר קשוב להורים והנושא נבדק לעומק לאור המצב והקפאת הבניה בזמן הקורונה. חשוב להיות גמישים ולא להתעקש על החלטות רק מתוקף ההודעה עליהן, נמשיך לעקוב אחר המשך הטיפול בתלמידי החטיבות ובילדי קרול".

בהודעת העירייה נכתב בין היתר: בישיבת הערכת מצב לגבי המהלך הוחלט כי לאור משבר הקורונה והתמודדויות המורכבות הכרוכות בו, ידחה האיחוד לספטמבר 2021. משבר הקורונה פגע בראש ובראשונה בענף הבניה וזאת בשל המחסור בכוח אדם וכן גרר עיכובים ביבוא חומרי הבניה מחו"ל. לכן, הצפי לסיום הבניה ביצחק שמיר נדחה ובשל העיכוב, לא יהיה ניתן לקלוט את תלמידי ורבר ביצחק שמיר כבר בספטמבר בקרוב. ראש העירייה רמי גרינברג אמר כי המהלך נדחה לספטמבר 2021 והוסיף: "כולי תקווה כי המשבר יהיה מאחורינו בקרוב ונוכל לקדם את הפרוייקט במהירות המירבית לרווחת התלמידים וצוותי ההוראה". רון כץ: "לצערנו בשל אילוצי הקורונה דחינו את האיחוד. אנחנו נמשיך ללוות את בתי הספר לקראת האיחוד המתוכנן בספטמבר 2021".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר