פגישה עם הורי רמת וורבר בנושא סגירת בית הספר. צילום עיריית פתח תקווה
פגישה של רמי גרינברג עם הורי רמת וורבר בנושא סגירת בית הספר. צילום עיריית פתח תקווה

אחרי המפגש עם גרינברג, ההורים מבטיחים להיאבק: "החטיבה היא בית עבור ילדי רמת ורבר" (וידיאו)

גם המפגש עם הורי רמת ורבר לא היה רגוע. "זה סוג של מקום קהילתי בו נפגשים הילדים גם אחה"צ, יש את פרויקט הרובוטיקה בערב, יש שיעורי תגבור. עכשיו כל זה ייעצר", אומרים ההורים, "לא נקבל זאת כגזרת גורל"

פורסם בתאריך: 21.2.20 10:02

נציגי העירייה בראשות ראש העירייה, רמי גרינברג, נפגשו ברביעי בערב עם הורי חטיבת אחד העם רמת ורבר, זאת על רקע ההחלטה  מעוררת הסערה לסגור את החטיבה ולהעביר את התלמידים והצוות, או חלקו, לחטיבה בבית הספר השש שנתי ע"ש יצחק שמיר. בפגישה השתתפו גם הורי בתי הספר המזינים את החטיבה, קפלן, קרול ופיקא. במפגש השתתפו גם ראש מנהל החינוך וסגן ראש העירייה רון כץ, צוות מנהל החינוך ומפקחת משרד החינוך הממונה על החינוך העל יסודי. במפגש הוצגה בפני ההורים התוכנית החינוכית, אופן השתלבות הצוות, תהליכי ההכלה והתכניות לשדרוג מערך קווי ההסעות עבור התלמידים. ראש העיר סקר בפני התושבים את תוכנית ההתחדשות העירונית המשמעותית שעתידה להתקיים בשכונת רמת ורבר. טרם הפגישה, התארגנו ההורים, כתבו עצומה עליה חתמו 300 הורים, אשר קוראת לראש העיר בשלב הראשון ליצור שיח עם ההורים להשארת החטיבה. בפגישה עצמה, לאחר שראש העיר דיבר, הציגו ההורים מצגת ובה העלו את הטענות שלהם.

כנסו כאן לקרוא על ההחלטה הדרמטית

כנסו כאן לקרוא על הפגישה הסוערת עם הורי בי"ס יצחק שמיר

כנסו כאן לקרוא על תגובת הורי יצחק שמיר

 

צפו בסרטון מהמפגש:

"הפגישה התחילה בצורה טובה ועניינית, בהמשך עלו הטונים והתלהטו הרוחות", אמר אחד ההורים, "ראש העיר היה קצת אגרסיבי עם ההורים ולא באמת הבטיח משהו. מה שכן הוא אמר שהוא לא ישאיר את המבנה ריק ונטוש ובין הדברים שעלו, הוא דיבר גם על הקמת מכללה. לא הגיוני שבשכונה לא תהיה חטיבה והילדים יאלצו ללכת ללמוד בשכונה אחרת. החטיבה שלנו היא לא רק בית ספר, היא בית, זה סוג של מקום קהילתי בו נפגשים הילדים גם בשעות אחר הצהריים, יש את הפרויקט של הרובוטיקה שמתקיים בערב, יש שיעורי תגבור והחטיבה היא סוג של המשכיות. ברגע שיעבירו את הילדים ליצחק שמיר, זה יעצור זאת. לראיה, בערב שהתקיימה הפגישה עם ראש העיר הפגינו הילדים על מנת להשאיר את החבר שלהם בחטיבה, כי כך נוהגת משפחה. מבחינתנו ההורים, אומנם ראש העיר רצה לסמן וי ולהמשיך הלאה, אבל אנחנו רק התחלנו את התהליך ולא מוכנים לקבל זאת כגזרת גורל ואנחנו רק בתחילת המאבק".

בעירייה מציינים שההחלטה מבוססת על עקרון תפיסת החינוך העל יסודי השש שנתי, וכי האיחוד יאפשר מקסום משאבים חינוכיים, ערכיים ופיזיים. ראש העיר רמי גרינברג: "מהלך איחוד בתי הספר נשקל בכובד ראש והתאפשר בעקבות המלצת הגורמים המקצועיים במשרד החינוך וברשות שהם הסמכות העליונה בנושא. כפי שהוסבר להורים, המהלך יבטיח את השבחת ההיבט הפדגוגי ע"י חיבור צוותי ההוראה ובחינה מחודשת של מגמות הלימוד לצד הקניית מרחבי לימוד חדשניים שיהיו מותאמים לשיטות הלמידה במאה ה-21. כפי שהבטחתי, במסגרת האיחוד, נמשיך לעמוד בקשר עם ההורים ונשתף אותם בהתפתחות המהלך וכן ניערך למתן מענה מידי לכל צורך שיעלה בעקבות האיחוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר