הבוקר בבית משפט השלום בפתח תקווה: מאבטחים של הסייעת לירז תפארת נתן והסייעת עצמה

צפו בסערה בבית המשפט היום: הסייעת המתעללת הגיעה עם מאבטחים

היום נפתח משפטה של לירז תפארת נתן מפתח תקוה שעבדה בגן של כרמל מעודה, ומואשמת בשמונה אישומים מזעזעים של תקיפה קטין. הורים טענו: "המאבטחים ששכרה התנהגו כלפינו בברוטליות"

פורסם בתאריך: 21.5.20 13:28

סערה הייתה היום בבית המשפט השלום בפתח תקווה, שם התקיים דיון בנושא הסייעת לירז תפארת נתן מפרשת כרמל מעודה. לטענת הורי הגן שהגיעו למקום, תפארת נתן הגיעה מלווה בארבעה מאבטחים מה שעורר עוד יותר את זעמם של ההורים. לטענת עורך דינה של תפארת נתן, עו"ד קובי פלומו, היא הגיעה עם מאבטחים לאור מקרי העבר שכללו איומים והטרדות.

בחודש ינואר השנה הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד לירז נתן, שהייתה סייעת בגן של כרמל מעודה, "בייבי לאו", בראש העין. בכתב האישום שהוגש שמונה אישומים של תקיפת קטין. על פי כתב האישום, נתן תושבת פתח תקווה, תקפה בגן חמישה קטינים. היא הניחה רגליה על אחת התינוקות, הצמידה את גופה למזרן וסטרה לה על ידה. עוד על פי כתב האישום, שילבה ידיהם של הקטינים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה; הושיבה קטינים בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע מהם לזוז. בנוסף על פי כתב האישום, היא העמידה קטינה כשפניה מופנות לקיר, מבלי שתוכל להיתמך בדבר. זאת, למשך מספר שעות ובזמן שצפתה הקטינה בחבריה משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה.
היום כאמור, התקיים דיון במשפטה טורם כניסתה לדיון קראו לעברה ההורים והפעילים קריאות שונות. בין היתר קראו לעברה "בואי תסתכלי לי בעיניים. ישבת על הבת שלי והתנהגת כאילו כלום".

מתוך הסרטון של מצלמות האבטחה במעון בראש העין צילום דוברות המשטרה גננת מתעללת בראש העין. צילום באדיבות המשטרה

מתוך הסרטון של מצלמות האבטחה במעון בראש העין צילום באדיבות דוברות המשטרה

מזעזע: הסייעת היכתה ילדים, הטיחה אותם לרצפה וכבלה אותם לכיסא בעזרת החולצה

כתב אישום בגין התעללות בקטינים הוגש נגד הגננת כרמל מעודה. הערב: הפגנה בתל אביב


עם תחילת הדיון ביקש עורך דינה קובי פלומו את דחיית הליך הפלילי בטענה כי לא הצליחו להיפגש עם הפרקליטות, למרות שבפרקליטות הבהירו כי אין התנגדות לפגישה. הפגישה היא במטרה לנסות להגיע לגישור. בשלב הזה פרצו מספר בני משפחות בבכי ומחו אל האפשרות לדחיה עוד בטרם החל ההליך המשפטי. ניקול דניאל, פעילה ואחת האמהות, פנתה לשופטת ואמרה: "כבר שנה מאז התפוצצות הפרשה ומדברים על זכות הנאשמת ודחיות. אני שואלת אותך מה הזכות של הילדים שלנו?". השופטת אליאנה דניאלי הגיבה ואמרה כי כך עובדת מערכת המשפט והיה חשוב לה שיהיו בדיון למרות הגבלות הקורונה. בתום הדיון הוצאה לירז תפארת נתן מלווה על ידי ארבעת המאבטחים ששכרה מראש. לטענת ההורים, המאבטחים הפרטיים התנהגו בצורה ברוטלית ודחפו את ההורים, מה שיצר המולה רבה בין פעילים למאבטחים הפרטיים.
עו"ד קובי פלומו אמר: "עם סיום הדיון לירז ובני משפחתה לוו על ידי מאבטחים פרטיים וזאת לאור מה שהיה בעבר שכלל איומים, הטרדות ועוד. היום זה הגיע למצב שהיא הותקפה בין כותלי בית המשפט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר