בית ספר קפלן. צילום זאב שטרן

לחץ בבית הספר: תלמידים הגיעו במשך שלושה ימים כאשר לבן משפחתם היו תסמינים שונים ובהם חום

לבן משפחתם של התלמידים מבית ספר קפלן היו תסמינים שונים, תוצאת בדיקת הקורונה שלו עדיין לא התקבלה. לאחר שהמנהלת שוחחה עם האם היא הסכימה להשאיר את הילדים בבית, למרות שהנוהל אינו מחייב זאת

פורסם בתאריך: 2.6.20 19:40

הורים בבית הספר קפלן מודאגים מכך שבמשך שלושה ימים היו בבית הספר שני תלמידים, להם בן משפחה עם חום ותסמינים שעשויים להצביע על כך שחלה בקורונה. יש להדגיש שהתלמידים עצמם לא היו חולים ולא היו להם תסמינים, אך עדיין הדבר גרם ללחץ בקרב הורים רבים בבית הספר. ההורים ביקשו לחדד את הנהלים למיקרים כאלה. יצוין כי הילדים היו בבית הספר בימים שישי, ראשון ושני. היום הם לא הגיעו. הימים בהם סבל בן המשפחה מחום היו משישי ועד שני.

בבית הספר הסבירו, שנערכה בדיקה מדוקדקת מול משרד החינוך ומשרד הבריאות והובהר להם שהילדים יכולים לשהות בבית הספר. יצוין כי למרות זאת, מנהלת בית הספר ביקשה מהם לא להגיע, עד שיתקבלו תוצאות בדיקת הקורונה של בן המשפחה, אך עדיין לדברי כמה הורים, הם שהו בבית הספר במשך מספר ימים לאחר שהתגלו התסמינים אצל בן משפחתם.

"קיבלנו הודעה מוועד הכיתה לא לשלוח ילדים שיש להם תסמינים למחלה או שאחד מבני ביתם עם תסמינים", סיפרה היום (שלישי) למלאבס אם מבית הספר. "מנגד נאמר לנו שלבית הספר מגיעים שני ילדים להם בן משפחה שיש לו חום כבר ארבעה ימים. ניסינו לברר פרטים מול מחנכת הכיתה והוועד וכולם אמרו לנו שהם לא יודעים את כל הפרטים. רק בערב מנהלת בית הספר שלחה הודעה שזה בטיפול. צריך להבין שזו תקופה מאוד לחוצה גם כך וכולם חוששים".

בהודעה שהוציאה להורים מנהלת בית הספר, חוה מתתיהו, נכתב : "הורים יקרים, אתמול נודע לי על שני ילדים שהגיעו לאחר שאחד מבני ביתם היה עם תסמיני חום שעברו. נערכה בדיקת קורונה וטרם הגיעה תשובה, מיד כשתגיע אדווח על תוצאותיה. יחד עם זאת שוחחתי עם מרכז השירות והמידע הארצי של משרד החינוך וקול הבריאות שאישרו את חזרת הילדים. למרות זאת פניתי לאם המשפחה מיד כשנודע לי הדבר והיא תשאיר את ילדיה בבית עד היוודע תוצאות הבדיקה. זו ההזדמנות לבקש מכל מי שמי מבני ביתו חולה לנהוג באחריות חברתית ולהשאיר את ילדיו בבית".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בהמשך לבירור שנעשה בנושא, עולה כי הנהלת בית הספר פעלה באחריות ועם היוודע הדבר נוצר קשר עם הורי התלמידים. למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות אין מניעה שהילדים ימשיכו ללמוד במסגרות, ההורים נענו לבקשת בית הספר והתלמידים יישארו בביתם עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה שעשה בן ביתם. בדומה למקרה הזה, אנחנו קוראים לכל הורי התלמידים, לנהוג באחריות חברתית ולהימנע מלשלוח את הילדים למסגרות במידה ואחד מבני המשפחה חולה. לצערנו הקורונה עדיין כאן וכדי למנוע את התפשטות הנגיף עלינו להקפיד על הוראות השעה ולהיות עירניים לנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שוקי

    כל הכבוד לאם שהשאירה את הילדים בעקבות הבקשה ולמרות שאין הוראה כזו
    פעלה לפי הכללים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר