צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

אשת צוות סובלת מתסמיני קורונה, גן ילדים באם המושבות נסגר

כל הילדים ואנשי הצוות נכנסו לבידוד. תוצאות הבדיקה של אשת הצוות אמורות להתקבל עד מחר. "יש לחץ גדול", אמר הבוקר אחד ההורים, "אנו מקווים שנקבל תשובה שהכל תקין"

פורסם בתאריך: 8.6.20 10:18

גן באם המושבות נסגר עד ל-17.6, בשל נוכחות אשת צוות שגילתה תסמינים של קורונה. הורי גן חצבני באם המושבות, קיבלו אתמול (ראשון) בערב הודעה מהגן ובה נכתב שאחת מנשות הצוות בגן מגלה תסמינים של קורונה ולכן על פי החלטת משרד הבריאות הגן ייסגר החל מהיום (שני). בנוסף הוחלט להכניס את הילדים וצוות הגן לבידוד עד יום רביעי ה- 17/6/20 כולל, שאז יסתיימו 14 יום ממועד הביקור האחרון של אותה אשת צוות בגן.

"אנו מבקשים להדגיש שכל מי שנחשף לסייעת – היה איתה במגע של יותר מרבע שעה ללא מסכה – חייב להיכנס גם לבידוד", נכתב להורים. "כל מי שנמצא בבידוד חייב להודיע למשרד הבריאות ולקופת חולים ולבקש בדיקה".  לצד זה התבקשו ההורים ליידע האם מישהו מהם נכנס לבידוד מלבד הילדים.

הבוקר נעשתה בדיקת קורונה לאשת הצוות ותשובות אמורות להתקבל עד מחר. "יש לחץ מאוד גדול בקרב ההורים", סיפר הבוקר הורה מהגן, "החשש שחלילה אחד הילדים נדבק והוא הדביק את ההורים ואולי את הסבים והסבתות. אנחנו מאוד מקווים שנקבל תשובה שהכל תקין ונוכל לחזור לשגרה במהרה".

משרד החינוך אישר את הדברים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר