גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן ילדים צילום אייל טואג לגן המצולם אין קשר לכתבה

גננת בגן פרטי בכפר גנים חלתה בקורונה. כל הילדים הופנו לבדיקות

מדובר בגן פרטי, 'גן הפרחים של נורית', שנסגר בעקבות המקרה. ההורים מתלוננים על כך שלא קיבלו הנחיות לגבי שאר בני המשפחה

פורסם בתאריך: 8.6.20 13:20

גננת בגן פרטי – גן 'הפרחים של נורית' בשכונת כפר גנים' נמצאה חיובית לקורונה. לאור כך נסגר הגן והילדים הופנו לבדיקות קורונה. למרות שהילדים הופנו לבדיקות, הורי הגן נמצאים בלחץ. הם טוענים שמדובר בתהליך שיכול להימשך גם עד עשרה ימים. עוד הם אומרים שלא קיבלו הנחיות לגבי שאר בני המשפחה.
מדובר בגן לילדים בגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים שפועל על פי קבוצות גיל. באותו רחוב, רחוב הנשיאים, נמצא גן בו אובחן בשבוע שעבר תינוק כבן שנה שחלה בקורונה, ובעקבות זאת כ-15 תינוקות וארבעה אנשי צוות הוכנסו לבידוד.

אשת צוות סובלת מתסמיני קורונה, גן ילדים באם המושבות נסגר


מנהלת הגן סיפרה שאתמול בערב היא קיבלה הודעה מהגננת שהיא חולה בקורונה. "הגננת לא נמצאת בגן כבר שבוע, מאחר והיא הייתה בחופש ואתמול בערב היא הודיעה לי על כך", מספרת המנהלת. "מיד הודעתי להורים ומאז אני נמצאת בקשר עם משרד הבריאות ולצערי, אף אחד לא ממש נותן תשובות ברורות. מדובר בגננת שעבדה עם קבוצת הבוגרים ומבחינת משרד הבריאות, רק הקבוצה הזו אמורה להיות סגורה, אבל החלטתי מיוזמתי לא לפתוח בינתיים, למרות שלאף אחד אין תסמינים".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "מדובר בגן פרטי של גילאי לידה עד 3. עם קבלת הדיווח, ראש העיר הורה לסגור את הגן ולקדם הליך בדיקות מהיר לצוות הגן ולילדים. זאת בהתאם לסדר הפעולות המתבצעות במקרים דומים בכל מוסדות החינוך בעיר: הקפאת מצב, קידום בדיקות ונקיטת פעולה בהתאם לממצאים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר