בית ספר אריק אינשטיין. צילום זאב שטרן
בית ספר אריק איינשטיין. צילום זאב שטרן

12 תלמידים ושני אנשי צוות באריק איינשטיין נדבקו בקורונה, מחר יימשכו הבדיקות

בתגובה לטענה שהעלו הורים בבית הספר, הבהירה העירייה כי גם הילדים של אנשי ההוראה בבית הספר לא אמורים להגיע למוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 15.6.20 16:03

12 תלמידים ושני אנשי צוות מבית הספר אריק איינשטיין – מורה וסייעת, נדבקו עד כה בנגיף הקורונה, מבין רבים שנבדקו עד עתה. מחר, יום שלישי, אמורות להתקיים בדיקות נוספות לתלמידים אשר נחשפו לסייעת וכן לאחים של תלמידים שיצאו חיוביים. עד כה התקיימו בדיקות ל-92 תלמידים ול-30 אנשי צוות. מחר מוזמנים עוד 170 ילדים לבדיקות. בית הספר מונה כ-665 תלמידים.
בינתיים לצד זה, יש כעס גדול אצל חלק מההורים, מדוע בית הספר כולו נשאר סגור, ומדוע לא מחזירים ללימודים ילדים שנבדקו ויצאו שליליים או שלא היו במגע עם חולה מאומת. עוד שואלים ההורים מדוע אחים שלומדים במסגרות אחרות, לא יכולים לחזור ללימודים אם בן המשפחה יצא שלילי.

תלונה מגיעה גם מהורי עוזי חיטמן, ששם לא נמצא כל חולה מואמת, אך בית הספר סגור ועבר ללמידה מרחוק. "יצרנו קשר עם משרד הבריאות ולטענתם, כל עוד הילד לא היה במגע עם חולה מואמת או שהוא בעצמו חולה מאומת, אין שום חובת בידוד ולכן לא מובן לנו, על סמך מה העירייה החליטה לתת הוראה שהאחים יישארו בבית ולא ילכו למסגרות", אומר אחד ההורים מבית ספר אריק איינשטיין. הורה אחר: "צריך להבין שזה לא הגיוני שהילדים שלנו יישארו בבית למרות שהם יצאו שלילים או בכלל לא היה להם מגע עם חולה, הרי ילד בכיתה א' לא יכול להישאר בבית וזה אומר שהורה נשאר איתו ואף אחד לא משלם לנו את ימי העבודה האלה".

מערכת החינוך בפתח תקוה: תלמידים באריק איינשטיין נדבקו, חשש מהדבקה בבתי ספר נוספים

הורים נוספים טוענים לאיפה ואיפה בינם לבין צוות בית הספר. אותם הורים טוענים שהם קיבלו הנחיה להשאיר את שאר ילדיהם בבית , ולא רק את אלו שלומדים באריק איינשטיין, אך סגל בית הספר, שנמצא אף הוא בבידוד קיבל אישור לשלוח את ילדיהם למסגרות חינוכיות למרות שבשני המיקרים מדובר במעגל שני. "אם הם אשר נחשפו באותה מידה כמו הילדים שלנו לחולים שולחים את הילדים שלהם, אז איפה הדוגמא האישית?", שואלת אחת האמהות. מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה עושה כל שלאל ידה על מנת לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על בריאות התלמידים והתושבים. לאור העובדה כי בבית הספר אריק איינשטיין נמצאו 12 תלמידים, מורה ומדריכה בצהרון, המאומתים כחולי קורונה הוחלט על סגירת בית הספר ומעבר ללמידה מרחוק. מאחר ובית הספר עוזי חיטמן חולק אולם ספורט עם ביה"ס אריק איינשטיין הוחלט כי גם ביה"ס עוזי חיטמן ייסגר ויעבור ללמידה מרחוק. באלימלך כנר שתי כיתות בהן לימדה מורה אשר בתה נמצאה חיובית לקורונה גם הן נסגרו ועברו ללמידה מרחוק. אנו שוקלים את האפשרויות להמשך הלמידה של כלל התלמידים בעיר, וביום יומיים הקרובים תתקבל החלטה לגבי אופן המשך הלימודים".

במסעדה, בקניון, בסופר, באוטובוס ובחנות משחקים: חולי קורונה נוספים היו בפתח תקוה

בהתייחס לטענת ההורים לגבי ילדי צוותי ההוראה בבית הספר נמסר מהעירייה: "נדגיש כי ההנחיה תקפה גם עבור הילדים של צוות ההוראה בבית הספר איינשטיין ולכל בית ספר אחר שנסגר בגלל שחולה קורונה נמצא בתחומו. במידת הצורך הנושא יחודד שוב בפני הנהלת בית הספר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המושבה

    איך זה שיום שלם העירייה הפעילה את אולם הספורט של ביה"ס מתוך ידיעה שגם עוזי חיטמן מגיעים לשם. שערורייה. בטוח היו שם הדבקות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר