צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

העירייה החליטה: תלמידי ה'-י' חוזרים ללמידה מרחוק

תלמידי א'-ד' ימשיכו ללמוד בבית הספר אך יחזרו למתכונת של קבוצות למידה קטנות יותר, תלמידי י"א-י"ב ימשיכו בהכנות למבחנים ויגיעו לבתי הספר על פי הצורך

פורסם בתאריך: 18.6.20 14:15

העירייה החליטה לפני שעה קלה על שינוי משמעותי במתכונת הלימודים בבתי הספר בעיר עד סוף השנה: תלמידי כיתות ה' ועד י' יעברו ללמידה מקוונת עד לסוף שנת הלימודים. השינוי ייכנס לפועל ביום ראשון הקרוב, 21.6. ההחלטה התקבלה לאור הנתונים על עלייה בתחלואה בבתי הספר והעלייה בקצב ההדבקה בקרב תלמידים ומורים. ראש העירייה, רמי גרינברג, יחד עם ראש מינהל החינוך רון כץ ומנהל מינהל החינוך רמי הופנברג, קיבלו במשותף ויחד עם משרד החינוך את ההחלטה על השינוי. בתי הספר עצמם יישארו פתוחים והמורים יבצעו את הלמידה מרחוק מבתי הספר. זו המתכונת החדש:
תלמידי היסודי: תלמידי א'-ד' יעברו ללמידה מותאמת במתכונת קפסולות (קבוצות למידה), ואילו תלמידי ה'-ו' יעברו ללמידה מקוונת.
תלמידי חטיבות הביניים וכיתות י': תלמידי כיתות ז'-י' יעברו ללמידה מקוונת עד לסוף שנה"ל ובמידת הצורך יתבצעו תגבורים בקבוצות קטנות בבתי הספר.
תלמידי התיכון: תלמידי כיתות יא'-יב' ימשיכו בהכנות למבחני המתכונת והבגרות ויגיעו לבתי ספר על פי הצורך.

מתכונת זו אינה כוללת את בתי הספר שנסגרו בגלל חולי קורונה, אלו יישארו סגורים עד לאריכים שנקבעו לגבי כל בית ספר.

נכון לעכשיו יסתיימו הלימודים בחטיבות ובתיכונים ב-1.7, כולל, וביסודיים ב-13.7 שיהיה היום האחרון ללימודים.

תלמידים והורים נדבקו בקורונה, חטיבת ברנר ובית ספר בר לב נסגרו

ראש העירייה, רמי גרינברג: "על מנת למנוע המשך התפשטות נגיף הקורונה ולעצור את העלייה בתחלואה החלטנו על שינוי הלמידה בבתי הספר ובתוך כך למידה מרחוק לכיתות ה' עד י' וזאת עד לסיום שנת הלימודים. חשוב להבין שנגיף הקורונה עדיין כאן ויש להקפיד הקפדה יתרה על כל הנחיות משרד הבריאות לרבות חבישת מסכה, שמירה על היגיינה ושמירה על מרחק. לצערי השנה אנו לא מסיימים בחגיגות וטקסים אלא מציינים את סיום הלימודים באופן צנוע ומקוון, בהזדמנות זו אני מאחל לכולם חופשה נעימה בקיץ ובריאות איתנה".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך, רון כץ: "נתוני התחלואה לא הותירו לנו ברירה אלא לעבור ללמידה מקוונת בכל הכיתות הבוגרות. המנהלים והמנהלות יעדכנו את התלמידים וההורים לגבי הפרטים של מערכת השעות המקוונת, איסוף החפצים מהלוקרים, חלוקת התעודות בסוף השנה וכדומה. נמשיך לעדכן בפרטים ככל שיידרש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תנו להם לסיים את השנה בבית הספר

    החלטה מיותרת היסטרית ופופוליסטית. כל עוד לא התגלה חולה קורונה בבית ספר ספציפי אין סיבה טובה ללמידה מרחוק. הלמידה בכיתה יעילה יותר וגם האיטרקציה החברתית חשובה בגילאים האלו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר