בית ספר אמיר צילום זאב שטרן
בית ספר אמיר צילום זאב שטרן

מורה ותלמידה משני בתי ספר נדבקו בקורונה, עשרות תלמידים ואנשי צוות ייכנסו לבידוד

בבית ספר אמיר התגלתה תלמידת כיתה א' כמאומתת לקורונה, בחטיבת עלומים - פיינברג התגלה כי מורה נדבקה בקורונה

פורסם בתאריך: 6.7.20 15:43

חולי קורונה היו בשני בתי ספר בפתח תקוה, כך פרסם ראש העירייה, רמי גרינברג. גרינברג עדכן כי תלמידת כיתה א' 2 מבית הספר אמיר התגלתה כמאומתת לקורונה. התלמידה שהתה בפעם אחרונה בבית הספר ובצהרון ביום האחרון של הלימודים, ב-30.6, ולאור כך כל כיתה א' – 2 בבית הספר צריכה להכנס לבידוד ולבצע בדיקות קורונה. כמו בכן התייחס גרינברג לבית הספר של החופש הגדול באמיר, בו יש שלוש כיתות א' – שתי כיתות רגילות וכיתה אחת קטנה. גרינברג ציין כי שתי כיתות א' הרגילות בבית הספר של החופש הגדול באמיר צריכות להיכנס לבידוד ולא להגיע לבית הספר וכן לבצע בדיקות. שאר הכיתות בבית הספר של החופש הגדול באמיר יגיעו כרגיל, כולל הכיתה הקטנה בשכבת א' ( כיתת החינוך המיוחד). כאמור, גם האחים של אלו שצריכים להיות בבידוד לא יכולים להיכנס למוסדות החינוך. הבידוד הוא עד יום שלישי הבא, ה-14.7.

גרינברג עדכן גם כי בחטיבת עלומים – פיינברג ברחוב בן גוריון בעיר, התגלתה מורה חולת קורונה. המורה הייתה בפעם האחרונה בבית הספר ב-30.6. בעקבות האמור, יש 53 תלמידים מהחטיבה ועוד 15 אנשי סגל שמחוייבים בבידוד עד ה-14.7, וצריכים לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר והעירייה בתוצאות. רשימה מדוייקת של מי שאמורים להכנס לבידוד נמצאת בבית הספר. גרינברג ציין כי רוב התלמידים הם מכיתה ט' 2, אך יש תלמידים מכיתות נוספות ברשימת אלו שצריכים להיכנס לבידוד. הוא הדגיש שוב שגם אחים ואחיות של תלמידים שנכנסו לבידוד, לא רשאים להגיע למוסדות חינוך.

מוקדם יותר היום פרסם גרינברג כי שבישיבה לצעירים של פתח תקווה של הרב זונבסקי הנמצאת ברחוב דון יוסף, התגלה חולה קורונה בכיתה ט' שיעור א ולאור כך הישיבה נסגרה עד הודעה חדשה. תלמידי כיתה ט' מחויבים בבידוד, ביצוע בדיקות ועדכון הרשויות. אחים ואחיות של תלמידים מכיתה ט' בישיבה זו לא יכולים להכנס למוסדות חינוך בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר