סידורי קבורה בפתח תקוה - פיני שירותי קבורה. צילום עצמי
סידורי קבורה בפתח תקוה - פיני שירותי קבורה. צילום עצמי

בית עלמין קיבוץ עינת: ארגון וטיפול בסידורי הלוויה של יקרכם

חברת "פיני שירותי קבורה" מספקת את כלל השירותים הנדרשים לארגון ותיאום סידורי הלוויה בבית העלמין החילוני בקיבוץ עינת

פורסם בתאריך: 7.10.19 14:45

בית העלמין החילוני קיבוץ עינת, מהווה כיום את אחד הפתרונות ההומניים המתאימים ביותר עבור קבורה חילונית.
בית העלמין בנוי על גבעה מוקפת עצים ופרחים, במיקום פסטורלי, שקט ושלו. הקברים מרווחים ומאפשרים גישה נוחה למשפחות ומבקרים, שפע של מקום לאדניות ופרחים סביב הקבר, ואת הפרטיות המושלמת לרגעי ההתייחדות עם הנפטר.
הקברים בבית העלמין קיבוץ עינת, מעוצבים במגוון אפשרויות ועיצובים ייחודיים בהם בחרו משפחות הנפטרים וכל קבר מייחד את עולמו האישי ומאפייניו המיוחדים של הנקבר בו.

חברת "פיני שירותי קבורה" מספקת שירות לוויות מקצועי בקיבוץ עינת, בחמלה ורגישות רבה. השירות כולל את כלל האלמנטים הנדרשים לארגון ותיאום סידורי הלוויה תחת קורת גג אחת. החברה מספקת שירותי לוויה מכל הסוגים: לוויה דתית, אזרחית, רפורמית, ושאינה יהודית, קבורה בקרקע או בארון.

בבית העלמין בקיבוץ עינת, ניתן לבצע קבורה בארון בשילוב של טקס דתי או רפורמי. פיני צרנס, בעלי חברת "פיני שירותי קבורה'" מזה 40 שנה, אומר: "בשיטת הקבורה האזרחית, קבורת הנפטר היא בארון. אנו מציעים מגוון של ארונות לבחירה בעיצובים שונים ובהתאם לתקציב שונה, ואפשרויות נוספות הקשורות לטקס, כמו למשל אם הארון יהיה פתוח או סגור בעת הטקס, היכן יוקראו ההספדים, עיצוב חדר ההספדים, ועוד".

מהם היתרונות שמספק בית העלמין קיבוץ עינת?

"ראשית, הוא נמצא במרכז. קיבוץ עינת נמצא ליד פתח תקווה, והנגישות לבית העלמין גבוהה ונוחה. המיקום יפה ושקט ומאפשר פרטיות ואינטימיות למשפחות הנפטר ולעולים לקבר. סביב בית העלמין יש עצים ירוקים, שדות, צמחיה ופרחים, והמקום נקי ומסודר.

"כיוון שמדובר בבית עלמין חילוני, הוא מאפשר קבורה בארון וכל טקס שמשפחת הנפטר תבחר בו. הגמישות היא רבה וזו אחת הסיבות שרבים בוחרים בבית העלמין בקיבוץ עינת למקום קבורתם. הזמנת חלקת הקבר נעשית מראש, לרוב בידי האדם עצמו שבוחר היכן יקבר בעתיד".

מי בוחר בקבורה אזרחית בדרך כלל?

"אלו יכולות להיות משפחות חילוניות שבוחרות בקבורה אזרחית מתוך אי זיקה לדת והעדפה של קבורה מסוג אחר. בבית העלמין קיבוץ עינת יש אפשרות לערוך טקסים מכל הסוגים, רפורמי, אורתודוקסי, ומכל הזרמים. אנחנו אחראיים לעריכת הטקס והציוד, ארגון הצללה ליד חלקת הקבר, מים למלווים, והמקום מספק כיסאות ללא הגבלה. גם כאשר ישנה בעיה עם הוכחת היהדות או במקרה בו אנשים מעדיפים שהקבורה תהיה בארון, יש צורך בקבורה אזרחית המאפשרת זאת.

"אנו מספקים מספר חלופות של בתי עלמין אזרחיים בקיבוצים במרכז הארץ, במקומות נעימים ופסטורליים, כך שגם בהמשך כשבני המשפחה וחברים יגיעו ויעלו אל הקבר, הם יזכו למקום שלו ושקט להתייחד בו עם יקיריהם".

לפרטים ומידע נוסף לגבי קבורה חילונית:
פיני שירותי קבורה
טלפון: 050-5232541

קישור לפייסבוק 

פיני סידורי קבורה. צילום עצמי

פיני סידורי קבורה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר