יונתן פרייפלד
יונתן פרייפלד

עצה שלי: תנו לילד ערוץ יוטיוב

היתרונות עולים על החסרונות: יונתן פרייפלד ממליץ בחום להציע לילדים ולנוער לפתוח ערוצי יוטיוב משלהם

פורסם בתאריך: 22.8.18 14:51

יום חמישי. 09:00 בבוקר. אלפי ילדים ואני ביניהם עומדים בתור על מנת לפגוש את היוטיובר האהוב עליהם. בין אם זה בן קיסר או אשלי וקסמן בקשי, אלין כהן או סהר קליזו. מה שבטוח, אם עברתם את גיל 30 אתם כנראה לא מזהים אף שם מהשמות האלה. אבל זה בסדר, כי בשביל זה אני פה! למי שלא יודע, יוטיובר (או יוצר תוכן) הוא אדם שמצלם ועורך סרטונים של עצמו ומעלה אותם ליוטיוב.
פתחתי את ערוץ היוטיוב שלי לפני שנתיים ואני חושב שאחרי כל הזמן הזה אני יכול להביע את דעתי בנושאים שקשורים ליוטיוב כי יש לי מספיק הבנה בעולם הזה. עכשיו אתם בטח חושבים, "למה שמישהו יעשה דבר כזה, לא חבל על הפרטיות? וכל היום עם הראש במחשב?״.
אז, נכון. אתם צודקים. ביוטיוב יש גם חסרונות, אבל אני חושב שליוטיוב יש גם לא מעט יתרונות והם עולים על החסרונות. קודם כל, בעזרת יוטיוב יוצרי התוכן לומדים איך לדבר מול קהל, ורוכשים ביטחון עצמי. דברים שבהחלט משמעותיים במהלך החיים. בתור יוצר תוכן בתחילת דרכו, אני יכול להעיד שאני הרבה יותר בטוח בעצמי ויודע להביע את עצמי היום בזכות ערוץ היוטיוב שפתחתי.
בנוסף, היוטיוב עוזר ליוצרים להתגבר על קשיים שעוברים בחיי היום יום. למה? כיוון שיש להם צופים שתומכים בהם בכל משבר שלא יבוא. כבר קרה מקרה ביוטיוב ישראל שילדה שעברה חרם בחרה לפתוח ערוץ יוטיוב ובכך התגברה עליו.
ואחרון חביב, היוצרים לומדים בין היתר עיצוב גרפי בתוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור וכו׳. עריכת ווידאו בתוכנות כמו פרימייר, אפטר אפקטס, סוני וגאס וכו׳. וכמו כן לעיתים גם אנימציה בסיסית. הידע שהם רוכשים בעזרת היוטיוב, יעזור להם גם בעתיד. כי מי לא צריך קצת פוטושופ בחיים.
ולכן, אני ממליץ לכם בחום להציע לילדים שלכם לפתוח ערוץ יוטיוב. או לתת להם לקרוא את הכתבה בעצמם. ומי יודע, אולי עוד כמה שנים נראה אחד את השני בדף הבית של הרשת החברתית שמטריפה את העולם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר