גן אלומה צילום באדיבות ההורים
גן אלומה צילום באדיבות ההורים

ואיזה מסכנים הילדים: שכחו להחזיר להם את המתקנים

לפני כשנה הוחלף החול בגן אלומה בדשא סינטטי, אבל מתקני המשחקים שהוסרו אז לא הותקנו מחדש

פורסם בתאריך: 8.11.18 15:37

הורים לילדים מגן אלומה ברחוב העצמאות, מתלוננים כי לפני כשנה, כאשר החליפו בגן את החול לדשא סינטטי, הוציאו את המשחקים ומאז מלבד מגלשה, טרם התקינו משחקים אחרים. עוד מתלוננים ההורים על כך שהוציאו מהגן את המגירות של הילדים וטרם שמו אחרות והילדים צריכים לחזור כל יום הביתה עם ניירות, כי אין להם איפה לשים את הציורים שלהם.

"בחודש דצמבר, שנה שעברה, החליפו בגן את החול סינטטי לדשא", אומרת אמא מהגן, "מאוד שמחנו על כך, אבל הבעיה הייתה שהם הוציאו את כל המשחקים מהחצר ולא שמו אחרים. לא הבנו מדוע הם לא מחזירים את אותם משחקים, כי הם היו תקינים. צריך להבין שמדובר על גן שמונה 35 ילדים, מתוכם 21 בנים שאין להם איפה לשחק ובמקום זה, הם רבים".

לטענת האם, גם גננת הגן וגם ההורים פנו כמה וכמה פעמים לאגף גני הילדים ובכל פעם קיבלו תשובה אחרת. "פעם אמרו לנו שמזמינים את הציוד, פעם אחרת אמרו שכרגע לא ניתן לחתום על הזמנות ובפועל מי שסובל מכך הם הילדים. ביקשנו מזמן לפגוש את ראש העיר היוצא ברוורמן, אבל גם איתו לא קבעו לנו פגישה. גם את המגירות שהיו בגן הוציאו, כי לטענתם, הן לא היו תקינות ועדיין לא שמו אחרות. עדיף שיהיו מגירות לא טובות, מאשר לא יהיו בכלל. לילדים אין את המקום הפרטי שלהם, אין להם איפה לשים ציורים ועבודות. אנחנו מרגישים שיש בעיר רוח חדשה ומאוד מקווים שעכשיו שיש ראש עיר חדש, הדברים יטופלו בהקדם", היא מסכמת.

גן אלומה- רחוב העצמאות פתח תקווה

גן אלומה צילום באדיבות ההורים

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לאחר תחילת שנת הלימודים, בוצעו מספר הזמנות לגנים וותיקים בעיר וביניהם, גן אלומה. אתמול סוכם כי צוות גן גנית יספק את הציוד החסר לגן אלומה עד מחר. יודגש כי בגן הותקן דשא סינטטי ומתקני החצר החדשים יותקנו בו בקרוב ועד להגעתם, צוות הגן רכש לילדים בימבות וכדורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ברק

    בושה לעירייה רודפים אחריים כבר שנה מתחננים ולא אכפת לאף אחד פשוט פס אחד גדול על ההורים והילדים אגף החינוך שם בושה אחת גדולה תירוצים כמו חול לא עובדים בכלל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר