גן ילדים צילום אייל טואג
לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

בגלל בעיות אלימות: ההורים השביתו את הגן

ההורים טוענים שרק הוספת סייעת תוכל אולי לפתור את בעיית האלימות הקשה בגן. הלימודים הושבתו לשעתיים, וההורים הודיעו שביום שני הבא ישביתו את הגן לארבע שעות אם לא יהיה פתרון

פורסם בתאריך: 7.1.19 13:04

הורי גן בשכונת רמת ורבר השביתו אתמול (יום ראשון) את הלימודים בגן למשך שעתיים, מאחר ולטענתם יש בגן בעיות אלימות קשות. מדובר בגן טרום חובה וחובה שבו 32 ילדים, ולדברי ההורים כדי לטפל בבבעיית האלימות צריך להוסיף עוד סייעת. "למרות כל הפניות לגורמים הרלוונטיים כולל ראש העיר לא הגיע שום תגבור לגן", אומרת אחת האימהות, "בשיחה עם עוזר ראש העיר, הובטח לנו שיהיה תגבור בצוות ולא משנה לנו אם זו תהיה סייעת או בת שירות. אבל בפועל דבר לא השתנה וכרגע יש בגן עדיין גננת וסייעת בלבד".

לטענת ההורים הם מרגישים שדיבורים לחוד ומעשים לחוד: "אנחנו עומדים חסרי אונים מול השתיקה והתגובה היחידה שלנו זה לשבות. אם הם ימשיכו לשתוק, אנחנו נמשיך לשבות".

ההשבתה הבאה מתוכננת ליום שני ה-14.1, הפעם עד השעה 12:00.
כזכור, כפי שפורסם במלאבס, לדברי ההורים האלימות החלה כבר בשנת הלימודים הקודמת והיא רק מחמירה. הצוות בגן לא מצליח להשתלט על הילדים הבעייתיים, בתחילת השנה נזרקו כסאות, הילדים הבעייתים מציצים בשירותים והצוות בגן עסוק בילדים הבעייתיים ולא יכול לנהל שגרת גן עבור הילדים האחרים. ולטענת ההורים הפתרון זה עזרה של אדם נוסף שיוכל לפנות את הצוות לטובת עבודה חינוכית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר