בית חולים השרון. צילום אלון עוזרי
בית חולים השרון. צילום אלון עוזרי

התדרדרות במצבם של שני חולים המאושפזים בשרון, בן 77 ובן 45, שניהם במצב קשה

בבית החולים מאושפזים חמישה חולים במצב קשה, ארבעה מהם מונשמים. במחלקה הייעודית מאושפזים 32 חולי קורונה

פורסם בתאריך: 25.3.20 17:54

מבית חולים השרון דיווחו היום על 32 חולי קורונה שמאושפזים במחלקה הייעודית, מתוכם חמישה במצב קשה שארבעה מהם מונשמים. הארבעה הם בגילאי 76, 80, 82, 77, גם חולה בן 45 עם מחלות רקע נמצא במצב קשה. המשמעות היא שמאתמול חלה התדרדרות במצבם של שני חולים, בני 77 ו-45.

אתמול נמסר מבית החולים השרון – מרכז רפואי רבין על 29 חולי קורונה שמאושפזים, מתוכם שלושה חולים במצב קשה מאוד, מונשמים ומורדמים, בגילאי 82, 76, 80, וחמישה חולים במצב בינוני.

בלילה נפטר תושב העיר בן 87 ששסבל ממחלות רקע שונות והיה עם קוצב לב. הוא היה הנפטר הרביעי מקורונה, ועד עתה מתו חמישה ישראלים מהנגיף.

מאיה בת ה-17 חלתה בקורונה: "אני מנסה לא להיכנס לדכדוך, כי מבחינה נפשית אין לזה טעם"

עצוב: תושב פתח תקוה הוא הנפטר הרביעי מקורונה

במרכז שניידר לרפואת ילדים, במחלקת ילדים א׳ – מחלקה ייעודית לטיפול בילדים חולי קורונה, מאושפזים כעת חמישה מטופלים: תינוקת בת חודשיים שנדבקה מאביה, אמה של התינוקת שהייתה במקום יחד עם בתה ואובחנה בנושאת הנגיף, נערה ונער בני 14 שנדבקו מהמורה שלהם ונערה בת 17 שנדבקה כשהייתה באירוע. מצבם של כולם מוגדר קל. בפתח תקוה יש 1,589 מבודדי בית ונכון לסוף השבוע 14 תושבים חלו בקורונה.

בית חולים השרון, הפך להיות לפני כשבועיים מרכז קורונה ובמחלקה הייעודית שנפתחה, ניתן לאשפז עד 38 מטופלים בבידוד. המחלקה נמצאת במתחם מבודד ותפעול המחלקה מתבצע על ידי אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו מינימום חשיפה של הצוותים מול המטופלים ובמקביל ניתן להיות בקשר מלא עם המטופלים ולהעניק להם טיפול מתאים. השבוע יפתחו עוד ארבע מחלקות ייעודיות לקליטת החולים ובית החולים יוכל לקלוט בסך הכל 200 חולים ויהיו בו 40 עמדות הנשמה, שרוולי בטחון סטריליים למעברים, 5 מרכזי בקרה ושליטה לרפואה מרחוק עם מצלמות במעגל סגור, מערכות זרימת אויר, כ-1000 אנשי צוות רפואי, שמירה קפדנית על בטיחות הצוותים המטפלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר