קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עוד עלייה במספר הנדבקים בקורונה, גרינברג לתושבים: "אם תמשיכו לצפצף על ההוראות, רבים מאוד ימותו"

מספר הנדבקים בפתח תקוה עלה שוב ועומד עתה על 138. ראש העירייה בהודעה לתושבים: "יינתנו קנסות ודוחות. לא יהיו פשרות. לא נשחק בחיי אדם"

פורסם בתאריך: 3.4.20 12:33

עדכון אחרון: 3.4.20 18:53

עלייה נוספת במספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה: נכון להבוקר על פי נתונים מעודכנים עומד מספר הנדבקים תושבי העיר על 138, וזאת לעומת 127 אתמול. עוד על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לשעות הבוקר, 593 תושבים נמצאים בבידוד. סך הכל נבדקו בעיר 2,490 תושבים מתוכם נמצאו שליליים 2,211. חלק מהנבדקים עדיין ממתינים לתשובות. עד כה נכנסו לבידוד 3,871 תושבים, מתוכם 20 היום.

יצוין כי פתח תקוה היא העיר החמישית בארץ במספר הנדבקים, לפניה ירושלים, בני ברק, תל אביב ואשקלון, בה אחוז הנדבקים גבוה יחסית למספר התושבים. יש להדגיש כי בפתח תקוה גם מספר תושבים רב. העלייה הגדולה במספר הנדבקים בימים האחרונים, גרמה לראש העירייה רמי גרינברג להפיץ את ההודעה הבאה:

"לא יעזרו התירוצים, לא יעזרו ההתחכמויות, לא יעזור כלום!!! אם תמשיכו לצאת מהבית, אם תמשיכו לצפצף על ההוראות, תהיה קטסטרופה ורבים מאד ימותו. נשארים בבית- מצילים חיים!!! העירייה יחד עם המשטרה תבצע אכיפה מאסיבית בכל חלקי העיר בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. ינתנו קנסות ודוחות. לא יהיו פשרות. לא נשחק בחיי אדם.

בשורות טובות, רמי גרינברג, ראש העיר

שימו לב: הבוקר פורסמו מקומות חדשים בפתח תקוה בהם היו חולי קורונה

ברמי לוי, בנאטס שף, בבית כנסת: פורסמו מקומות בראש העין בהם היו חולי קורונה


גם בראש העין יש עלייה במספר הנדבקים. הבוקר עומד מספר הנדבקים על 21 תושבים, זאת בהשוואה לנתון של אתמול שעמד על 16 תושבים. עד עתה נכנסו לבידוד 1,196 תושבים וכרגע נמצאים בבידוד 218 תושבים שארבעה מהם נכנסו היום. מספר הנבדקים בעיר עומד על 597 תושבים, מתוכם נמצאו שליליים 540.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רז ראובן רוטשילד 99.

    אני מאוכזבת מהטפול בותיקי העיר בני 80 וומעלה פנינו לבקשת משלוח ולא נענינו כל השבוע הכוונה למצרכי אוכל הבטיחו ליצור קשר ןלא פנו אלינו חזרה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר