בדיקת קורונה. צילום רויטרס
בדיקת קורונה. צילום רויטרס

הקורונה עדיין כאן: שני תושבים נוספים בפתח תקוה נדבקו, עלייה גם במספר המחלימים

ירידה במספר החולים בפועל בפתח תקוה. נרשמת יציבות במספר הנדבקים בראש העין ובאלעד

פורסם בתאריך: 21.5.20 18:47

על פי נתונים מעודכנים שפורסמו הבוקר, יום חמישי, מספר הנדבקים בפתח תקווה עלה מאתמול ועומד על 299 נדבקים. אתמול עמד המספר על 297 תושבים שנדבקו. אתמול אמנם לא נרשמה עלייה, אך זו לא העלייה הראשונה השבוע. עד כה נפטרו חמישה חולים בפתח תקוה. מספר המחלימים בעיר עומד על 252, לעומת 249 אתמול. מספר החולים בפועל עומד על 42 לעומת 43 אתמול. 76 תושבים נמצאים כיום בבידוד. בסך הכל נכנסו לבידוד עד עתה 4,675 תושבים.
בראש העין חלו עד עתה בקורונה 56 תושבים. מספר המחלימים עומד על 37, עליה של מחלים אחד מאתמול. מספר החולים בפועל בעיר עומד על 17. שני תושבים מהעיר נפטרו מהקורונה. היום יש בבידוד פעיל בעיר 19 תושבים ועד כה נכנסו לבידוד 1,495 תושבים.
באלעד חלו עד עתה 389 תושבים, מספר זהה לאתמול. מספר המחלימים עומד על 353. בפועל כיום יש בעיר 36 חולים לעומת 38 אתמול. כיום נמצאים בבידוד 21 תושבים. בסך הכל נכנסו לבידוד עד עתה 795 תושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שרה מאם המושבות

    מדוע אנכם מפרסמים את המקום ששם נידבקו חולי הקרונה אנחנו אנשים מבוגרים בקבוצת סיכון זוכתנו לדעת על מנת להיזהר בעבר פירסמתם על המקומות ששם אותורו החולים פיתאום מסתירים אבקש להיתיחס לתגובתי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר