אלי, בעלה של רחל המאושפזת במצב קשה בבילינסון

"תתפללו בשבילנו שהילד שבפגייה יכיר את אמא שלו" | צפו בבעלה של רחל המאושפזת במצב קשה

מצבה של רחל בת ה-33, חולת הקורונה שעברה ניתוח קיסרי, ממשיך להיות קשה מאוד. בעלה סיפר היום על הימים הקשים של המשפחה, על הילדים שמחכים בבית, ועל הילד שבפגייה ואמר: "אני לא מאחל לאף אחד להיכנס למחלקה הזו, לא מאחל לאף אחד לעבור שעות נוראיות כאלה"

פורסם בתאריך: 17.1.21 16:42

ממשיך להיות קשה מאוד מצבה של רחל, האישה חולת הקורונה שעברה בשישי בערב ניתוח קיסרי. הבוקר נמסר מבילינסון כי היא מונשמת, מורדמת ועדיין בסכנת חיים. הפג מאושפז במרכז שניידר לרפואת ילדים, במצב יציב ומונשם.

בית החולים בילינסון קיים בצהריים מסיבת עיתונאים עם אלי, בעלה של רחל, ועם הרופאים המטפלים בה. אלי אמר בהתרגשות ובכאב דברים שנגעו בליבו של כל אחד וסחטו דמעות: "כשהגענו ביום חמישי בלילה, אשתי הייתה רק עם חמצן פשוט, עשו לה צילום ריאות והוא היה נראה נורא ואיום והרופאים אמרו שהמצב לא טוב. פרופסור גרוסמן התקשר אלי ואמר שהמצב של אשתי מתדרדר מאוד והם צריכים להרדים ולהנשים אותה. אשתי בת 33, אישה בריאה ובלי מחלות רקע, מחלת הרקע היחידה היא שהיא בהריון … הרדימו אותה והנשימו אותה ביום שישי. שעות לא קלות עוברות עלינו, יש לי בבית חמישה ילדים ויש לי בן חדש שנמצא בטיפול נמרץ בשניידר ואני מבקש שהילד יכיר את האמא שלו. אני מבקש כל מי ששומע אותי ויש לו לב, לעשות משהו טוב בשביל הבן שלי, שיכיר את אמא שלו … אני לא מאחל לאף אחד להיכנס למחלקה הזו, לא מאחל לאף אחד לעבור שעות נוראיות ואתה לא יודע מה הולך להיות הרגע הבא".

צפו במסיבת העיתונאים בבילינסון:

ד"ר איליה קגן, מנהל טיפול נמרץ קורונה, אמר: "אנחנו יודעים שקורונה זה וירוס עקשן וקשה ואי אפשר לצפות מראש איך הוא יתפתח בגוף של בן אדם. אנחנו יודעים שהמלחמה מתישה ויותר ארוכה … כרגע אני לא יכול להגיד מה הסיכויים ומה יהיה מחר, כל יום זה יום חדש והטיפול הוא מאוד מורכב. ברגע שהתינוק בחוץ זה נותן לנו עוד אופציות טיפוליות ונחזיק אצבעות שיחד איתה נצליח להציל אותה".
פרופ' ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון, אמר: "זה גל הרבה יותר אלים ונדבקים הרבה יותר אנשים שהם אנשים צעירים. אנחנו טיפלנו בסביבות 150 מקרים בהריון ממרץ עד כה וזה המקרה הקשה ביותר וזה אופיוני לגל הזה. זה גל מאוד אלים ומאוד אגרסיבי וקבוצת האנשים שנדבקים זו הקבוצה הצעירה וביניהם גם נשים בהריון. אנחנו עדיין לא רואים את האפקט של החיסון, אבל הדברים הבסיסיים נשארו לשמור ולשמור ולשמור".

הדרמה בבילינסון: ממשיך להיות קשה מצבה של חולת הקורונה שעברה ניתוח קיסרי

כזכור בשישי בשעות אחר הצהרים נמסר מבילינסון כי צוות טיפול נמרץ קורונה וגינקולוגים נאבקים בבית החולים על חייה של האישה, בשנות ה-30 לחייה, חולת קורונה שהייתה בשבוע ה-31. עוד נמסר כי מטופלת במהלך הריונה בבית החולים ביחידה לרפואת אם ועובר, וזהו ההיריון החמישי שלה. היא פונתה בשעות הלילה שבין חמישי לשישי על ידי מד"א מירושלים לבילינסון, בשעות הבוקר בשישי חלה החמרה במצבה והיא הונשמה והורדמה. היא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ קורונה שבמתחם האשפוז התת קרקעי בבילינסון. בשישי בערב הוחלט לאחר התייעצויות ליילד אותה כדי לאפשר מתן טיפולים נוספים ללא פגיעה בעובר ובוצע ניתוח קיסרי שעבר בהצלחה. התינוק שנולד פג במצב קשה אך יציב, במשקל 1,900 גרם, הועבר לפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים.

בבית החולים בילינסון מאושפזים נכון להיום 74 חולי קורונה. 33 במצב קשה ו-13 מונשמים. בשרון מאושפזים 34 חולים, 7 במצב קשה ו-7 מונשמים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר