שניידר, צילום מרכז שניידר
שניידר, צילום מרכז שניידר

מת הנער שריאותיו קרסו בשל סיגריות אלקטרוניות. שניידר: ככל הנראה ניתק עצמו ממכונת האקמו

טרגדיה: הבוקר נפטר בשניידר הנער בן ה-16 שאושפז במצב קשה וחובר למערכת האקמו, לאחר שריאותיו קרסו בשל נזקי סיגריות אלקטרוניות. שניידר: "מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מה-ECMO מסיבה לא ברורה"

פורסם בתאריך: 15.4.23 11:28

חדשות קשות ממרכז שניידר לרפואת ילדים:  מת הנער בן ה16 שאושפז במצב קשה לאחר שריאותיו קרסו בשל נזקי סיגריות אלקטרוניות. משניידר נמסר הבוקר: "בצער רב, אנו מעדכנים על פטירתו של הנער בן ה-16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר וחובר למערכת ה-ECMO בשל קריסה של ריאותיו, לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מה-ECMO מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, נבדקים בשעה זו וייחקרו בימים הקרובים. אנו משתתפים בצערה של המשפחה. המשפחה אינה מעוניינת להתראיין, אנו מבקשים לכבדה בשעתה הקשה".

הנער בן ה-16 הועבר לשניידר מקפלן במצב קשה לפני מספר ימים ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, במצב קשה לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. הוא הועבר במצב של קריסת ריאות. מבירור רפואי מקיף שערכו בבית החולים קפלן עלה כי מצבו של הנער נגרם, ככל הנראה, כתוצאה מעישון של סיגריות אלקטרוניות. הנער חובר למכונת האקמו המחליפה את פעילות הלב והריאות.

 

 

אמו של הנער מסרה לפני מספר ימים כי היא מבקשת "להתפלל לשלומו ומייחלת לכך שיתאושש ויחזור לעצמו, ומבקשת מכל ההורים להיות ערניים לנושא ולאסור על ילדיהם להשתמש בסיגריות אלקטרוניות, כדי שלא להגיע למצב הנוראי בו הם נמצאים כרגע".

כאמור, למרבה הצער הנער נפטר הבוקר.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר