איציק אוחיון צילום זאב שטרן
איציק אוחיון ז"ל צילום זאב שטרן

רמי גרינברג החליט לקרוא לפארק הגדול על שמו של איציק אוחיון

ראש העירייה היוצא, איציק ברוורמן, התנגד למהלך ואמר שלא מנציחים אדם בעודו בחיים. הפארק הגדול, כמו גם היכל התרבות ואצטדיון המושבה, הוקמו במהלך הקדנציות של אוחיון כראש העירייה

פורסם בתאריך: 6.11.18 17:16

ראש העירייה הנכנס, רמי גרינברג, החליט לקרוא לפארק הגדול על שמו של ראש העירייה לשעבר, איציק אוחיון. טרם ידוע מתי המהלך יצא לפעול, אך גרינברג אישר שכך החליט בשיחה עם מלאבס. כזכור, מזה מספר שנים גורמים שונים דורשים לקרוא לפארק הגדול על שמו של אוחיון, בעודו בחיים. אוחיון מאושפז מזה תקופה ארוכה. בתקופתו של איציק ברוורמן כראש העיר, הוא סירב לקרוא לפארק על שמו של אוחיון בטענה שלא מנציחים אדם בעודו בחיים.

הפארק הגדול פתח תקווה (צילום: זאב שטרן)

הפארק הגדול בפתח תקווה צילום: זאב שטרן

יש לציין כי גם משפחתו של איציק אוחיון ביקשה שהפארק יקרא על שמו של אוחיון כבר עכשיו, אך למרות הדרישות שעלו מגורמים שונים, היא לא יצאה לפועל. בקרב גורמים פוליטיים ההחלטה של גרינברג לא מפתיעה, שכן הוא היה אחד מהתומכים במהחלך בעודו באופוזיציה.

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

כידוע, איציק אוחיון כיהן כראש העירייה במשך שלוש קדנציות, עד אשר נאלץ לפרוש מסיבות בריאותיות בשנת 2013. הוא נחשב לאחד מראשי העיר האהודים בעיר. הוא הקים את היכל התרבות, אצטדיון המושבה, הפארק הגדול ועוד. לפיכך, הנצחת שמו בפארק אותו הוא בעצמו הקים, יכולה להיות סגירת מעגל עבורו ועבור משפחתו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מר.גרינברג.בשעה טובה.לך.שאלה ולמה לא ליקרוא לאיצטדיון המושבה.ראש הזהב.על שם.נחום סטלמך.וזכריה רצאבי.דור הזהב בכדורגל הישראלי. תחשוב על זה.ותבורך.כבוד לעיר פ"ת.שמות גדולים לעיר

  2. שולי

    אכן צריך לקרוא לפארק על שם איציק אוחיון. הוא טרם רבות למען העיר וזו תהיה מחוה על פועלו.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    רמי.מברוק.אולי סוף סוף.יקרה איצטדיון המושבה.דור הזהב על שם נחום סטלמך ז"ל.זכריה רצאבי.ז"ל. ושאר כדרגלניי העבר המפוארים של העיר.שהביאו כבוד לעיר.
    י

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    רמי.מברוק.אולי סוף סוף.יקרה איצטדיון המושבה( ראש הזהב )או (.דור הזהב )על שם נחום סטלמך ז"ל.זכריה רצאבי.ז"ל. ושאר כדרגלניי העבר המפוארים של העיר.שהביאו כבוד לעיר ולמדינת ישראל .
    י

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר