רמי גרינברג צילום זאב שטרן
רמי גרינברג צילום זאב שטרן

גרינברג מבטיח: הארנונה לא תעלה ב-2019

ראש העירייה אמר למלאבס כי הארנונה לא תעלה גם בשיעור העדכון האוטומטי של משרד הפנים. "המגמה היא להפחית את הארנונה, אבל בכל מקרה לא נעלה אותה", אמר

פורסם בתאריך: 7.1.19 08:56

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר אתמול למלאבס כי הארנונה בפתח תקווה לא תעלה בשנת 2019, גם לא בשיעור העדכון האוטומטי של משרד הפנים. יש לציין כי מידי שנה הארנונה בפתח תקווה עולה בהתאם לעדכון האוטומטי של משרד הפנים, שנע סביב 1.7 אחוזים.
"אנו בוחנים את האפשרות להפחית את הארנונה, כפי שהתחייבתי, ובמידה וכן אנו נביא זאת לאישור מועצת העיר בנושא התקציב לשנת 2019", אומר גרינברג, "זה עדיין לא סופי ונדע זאת רק אחרי שנסגור את התקציב. אך בכל מקרה לא נעלה את הארנונה, גם לא את ההעלאה האוטומטית שהעלו עד היום כל שנה. המגמה היא להפחית, וברגע שלא מעלים את הארנונה באופן אוטומטי זו כבר הפחתה. זה הכיוון. המטרה שלי היא גם שאנחנו נתאזן תקציבית וגם להפחית את נטל התשלומים של תושבים. צריך שהמערכת תהיה יעילה ומקצועית".
לשאלה איך ניתן שלא להעלות את הארנונה, כאשר אמש ציין את הצורך לבצע שינויים מהותיים בעירייה כדי למנוע גירעון של 100 מיליון שקלים בשנת 2019, ענה גרינברג: "בגלל זה אנו עושים את כל מה שצריך ואת כל הקיצוצים, כדי שנוכל שלא להיכנס לגירעון וגם לא להעלות את הארנונה".
כזכור, ועד העובדים הכריז בשבוע שעבר על סכסוך עבודה לאחר שלטענתם הנהלת העירייה פועלת בניגוד לסיכומים עמם ופוגעת בעובדים, כשמנגד ציין גרינברג במכתב לעובדים כי יש צורך להבריא את המערכת שעלולה להיכנס לגירעון של 100 מיליון שקלים במידה והמצב נשאר כפי שהוא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר