נווה גן. צילום זאב שטרן
נווה גן. צילום זאב שטרן

גרינברג הקפיא את ההחלטה לכלול באותו רובע את נווה גן, שיפר וקרול

זאת לאחר פגישה שקיים עם תושבים מנווה גן אתמול בלילה. הפרשה כבר גרמה לסערה ולהתבטאויות חריפות

פורסם בתאריך: 28.1.19 13:59

בצל המחאה של תושבים מנווה גן, והתגובה הכועסת של וועד שכונת קרול, הודיע היום ראש העירייה רמי גרינברג, כי הוא מקפיא את ההחלטה לכלול יחד באותו רובע את שכונות נווה גן, שיפר וקרול. גרינברג אמר: "קיבלתי את הבקשה של נווה גן, ואני מקפיא את השיוך שלהם לרובע עם שיפר וקרול לצורך בחינה מחודשת. אך עם זאת, והסברתי זאת גם לתושבים, כל המטרה שלי כרגע היא לקחת את אגף השכונות, שפעיל כבר כמה שנים באזורים ספציפיים, לקחת ממנו את הרפרנטים כדי שיתחילו לטפל בשכונות ושיהיה נציג של העירייה בכל שכונה. ברור שלא אשים עכשיו 30 נציגים בעבור כל השכונות בעיר כי זה בזבוז של כסף, ולכן אציב רפרנט של העירייה בכל בכמה שכונות, וככה יהיה לנו עוד קשר עם השכונות. כל זה יקרה ללא קשר לרובעים. אנו לא באים לגרום לתושבים לתחושות לא טובות אלא לשפר את השירות לתושב. התוכנית הזאת של רפרנטים בשכונות תימשך וככה יהיה רפרנט גם לנווה גן".

אתמול נפגשו תושבים משכונת נווה גן עם גרינברג בנושא בנוגע להכללתה ברובע אחד יחד עם שכונות קרול ושיפר. הפגישה התקיימה בשעה לילה מאוחרת במתנ"ס בשכונה, "אני לא ממש הבנתי מה היה שם", אומר אורי לנדסמן, אחד ממתנגדי השיוך של השכונה לרובע, "הוא התחיל מזה שיש כבר החלטה לחלוקה, ואחרי זה הוא אמר שההחלטה לא סופית. מרוב בלבול, בשלב מסוים ביקשו ממנו להעלות פוסט לפייסבוק שיגיד מה קורה. אני באמת לא יודע להגיד מה ההחלטה. מעבר לכך, לא הבנו מה המטרה של כל החלוקה של הרובעים, ולמה צריך להצהיר פתאום על חלוקה על הרובעים. בסופו של דבר, לא הבנתי יותר מידי. הכל מאוד מעורפל. צריך להבין שאין קשר בין נווה גן לבין שיפר וקרול, ואצלנו הכל צריך להקים מאפס, בעוד שקרול ושיפר צריך לחדש בהן דברים, ולכן אין התאמה בין השכונה שלנו לקרול ושיפר".

כאמור היום הודיע גרינברג על הקפאת ההחלטה בשלב זה. יש לציין כי גורמים בעירייה מעריכים שבסופו של דבר, ההערכה היא כי שכונת נווה גן תהיה רובע בפני עצמו, ואילו קרול ושיפר יישארו יחד.

בתחילת השבוע הגיב בכעס להתנגדות של נווה גן יו"ר ועד שכונת קרול, אבי דוכן, שכינה את אנשי נווה גן "אנשים קטנים" ואת התנהגותם "גזענית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר