בנימין נתניהו צילום אוליבייה פיטוסי
בנימין נתניהו צילום אוליבייה פיטוסי

ביקורת על כך שגרינברג פרסם כנס של הליכוד בקבוצת וואטסאפ שכונתית

יו"ר ועד שכונת בילינסון, משה פישר: "הוא ראש העירייה של כולם, אי אפשר להפוך את הקבוצה ללוח מודעות פוליטי של כנסי ליכוד". העירייה: "למרבה הפלא ראש העיר הוא גם אדם פרטי שמחזיק, כמו כל אדם, בדעות פוליטיות"

פורסם בתאריך: 4.2.20 13:51

הגעתו של ראש הממשלה לכנס בחירות של הליכוד הערב (שלישי) בהיכל התרבות, גררה מחאה לאחר שהודעה על הכנס פורסמה על ידי ראש העירייה רמי גרינברג בקבוצת הוואטסאפ של שיכון בילינסון. בהודעה נכתב כי היא בהשתתפות ראש העירייה. יו"ר ועד השכונה, משה פישר, כתב בתגובה בקבוצה: "הפכתם את הדף השכונתי לפלטפורמה פוליטית. ואף אחד לא קם! די להפקרות! ראש העיר פ"ת לא מהסס להיכנס בשמו לדפי הוואטסאפ בכל רחבי העיר והשכונות ולהביע את תמיכתו בנתניהו. גרינברג הוא ראש העיר של כל תושבי פ"ת גם של אלו המתנגדים לנתניהו ולהמשך שלטונו והקריאה לציבור להגיע לכנס איתו היא התרסה בוטה וזלזול ברגשות הציבור. די להפרה של נורמות יסוד".

כנסו כאן לקרוא על מחאת תלמידי אחד העם על מה שקרה הבוקר בהיכל התרבות

"גרינברג נכנס לקבוצה והכניס גם את האנשים שלו", אומר פישר, "מצד אחד הוא עושה עבודה טובה אני חייב להודות, מתקתק דברים ומתקן דברים בשכונה. אבל זה לא קשור לעניין, ראש העיר והעוזרים שלו או מקורבים שלו נמצאים ברשתות שכונתיות ובקהילות אינטימיות של תושבים, וזה משנה את אופן הדיבור ואני מזהה חשש של תושבים להתבטא בצורה כזאת או אחרת או למתוח ביקורת. וזה קורה להבנתי בהרבה קבוצות. כל מי שמעלה ביקורת ממש מתנפלים עליהם. בגלל הפוסט על הכנס של ראש הממשלה, יצאתי נגד המקרה הזה. רמי הוא ראש העיר של כולם, גם של בוחרי הליכוד וגם של בוחרי ישראל ביתנו או כל סיעה אחרת. לכן הוא לא יכול להעלות את המודעה על הכנס של ביבי. אי אפשר להפוך את הקבוצה ללוחות מודעות של כנסים פוליטיים של הליכוד. אני מניח שיש נהלים של מה מותר לנבחרי ציבור לעשות בתקופת בחירות, אך יש פה גם עניין אתי".

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "למרבה הפלא ראש העיר הוא גם אדם פרטי שמחזיק, כמו כל אדם, בדעות פוליטיות. נציין כי בשונה מאישי ציבור אחרים, ראש העיר פועל למען הציבור באופן שווה – בין אם מדובר באוכלוסייה חילונית, דתית, ימנית או שמאלנית. הדעות הפוליטיות של ראש העיר לא משפיעות כהוא זה על פעילותו העירונית. למרות שעובדה זאת ידועה לכל, לצערנו ישנם אנשים אשר מפנים את כל מרצם וכוחם כדי לנסות ולהכפיש את ראש העיר – גם אם זה נוגע לפרסום שראש העיר העלה באחת מקבוצות הווצאפ. משה פישר מנצל את הבמה מתוקף היותו יו"ר מטה מאבק ומשתמש בקבוצות כדי להפיץ כנסים פוליטיים אחרים, כמו של מפלגת העבודה. לכן מוטב שלא יטיף מוסר לאחרים בנושא. הערב יערך אירוע בהיכל התרבות בהשתתפות ראש הממשלה וראש העיר הביא זאת לידיעת הציבור. מי שהאירוע רלוונטי לגבי שיגיע ומי שלא – שיתעלם".

בתגובה לדברים אלה הבהיר פישר כי מעולם לא פרסם כנסים של מפלגת העבודה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זיו

    צודקים בהחלט התושבים, רמי ראש עיר טוב אבל מתנהג בצורה מבישה עם כל נושא הבחירות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר