גופת האישה מפונה מהדירה. צילום דוברות זק״א

מזעזע: גופת אישה במצב ריקבון נמצאה בדירה בעיר. בתה הלוקה בפיגור שהתה לידה במשך יותר משבוע

"צמרר אותי לראות את הבת ולהבין שהיא חיה לצד אמא המתה במשך יותר משבוע", אומר מפקד מרחב שרון בזק"א ישראל גודלבסקי שמפציר בתושבים: "אני מתחנן אליכם, שימו לב לשכנים שלכם כדי להציל את חייהם"

פורסם בתאריך: 17.4.20 17:15

גופת אישה כבת 70, במצב ריקבון מתקדם, נמצאה אמש בחצות בדירה ברחוב העלייה השנייה בפתח תקוה. כך דיווח זק"א לפני שעה קלה. זו הגופה השלישית במצב ריקבון שמתגלה בעיר בשבוע האחרון. "מזעזע שוב לראות מחזות שכאלו", אמר מפקד זק"א מרחב שרון ותושב פתח תקוה ישראל גודלבסקי שטיפל בזירה, "תוך שלושה ימים טיפלנו בשלוש גופות שנמצאו זמן רב לאחר מותם. האירוע הזה במיוחד צורב את הלב. מדובר באם מבוגרת בת 70 ובתה הלוקה בפיגור שכלי קשה שחיו לבד בבית. האם שנפטרה לפני יותר משבוע ימים שכבה ברצפת הסלון ובתה לא ידעה מה לעשות, דיברה אליה, ניסתה להביא לה אוכל אך לא ידעה למי לפנות לעזרה, למרות שמדובר בבניין המאוכלס בעשרות דיירים.

"היה לי קשה וצמרר אותי לראות את הבת ולהבין שהיא חיה לצד אמא המתה במשך יותר משבוע, למרות הריח והמחזה הקשה, רק כי לא ידעה למי לפנות. אם מישהו היה דופק לפחות פעם ביומיים על הדלת ורק שואל אם הכל בסדר הדברים היו יכולים להיראות אחרת. פארמדיק מד"א קבע את מותה, צוות מורחב של מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת במשך שעות בזירה הקשה. גופת המנוחה הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי והבאתה לקבורה. כואב הלב למצוא את הקשישים והערירים במצב של איבוד צלם אנוש רק כי לא היה מי שידאג להם. אני מתחנן אליכם, אנא! שימו לב לשכנים שלכם כדי להציל את חייהם, בשבילכם זו דפיקה בדלת, בשבילם זה הצלת חיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גופה שלישית בפתח תקווה, ככה הרווחה מטפלת באזרחים? ועוד בקורונה?
    מזעזעעע בושה וחרפ!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר