בועז רדנסקי- חדר כושר. צילום עזרא לוי

בועז רדנסקי נאלץ לסגור את מועדון הכושר בפעם השניה: "החלטת הממשלה שרירותית ואפילו מטומטמת"

הממשלה הודיעה אתמול על הגבלות חדשות, ביניהן סגירה בפעם השנייה של מועדוני הכושר. בועז רדנסקי, מהוותיקים בענף בפתח תקוה, אומר בכאב: "עדיין לא קיבלנו את הפיצוי על הגל הראשון ואנחנו צריכים כבר לסגור בפעם השנייה, המדינה לא רואה את האנשים שמולה"

פורסם בתאריך: 7.7.20 19:37

המממשלה הודיעה אתמול (שני) על הגבלות חדשות במשק שיחמירו את מצב האבטלה ואת המצב הכלכלי של משפחות רבות בארץ. בין ההגבלות – סגירת חדרי כושר, אולמות אירועים, איסור התקהלות והתכנסויות של יותר מ-20 בני אדם ועוד. ההגבלות הנוספות הם סוג של חרב על הצוואר של לא מעט עסקים, שלא יודעים איך ימשיכו מכאן. שוחחנו עם בעל חדר כושר שמספר לנו על ההרגשה הקשה ועל העתיד הלא ברור.
# # #
בועז רדנסקי הוא הבעלים של בועז ספורט סנטר, מועדון ספורט ברחוב אבא אחימאיר. "זו פעם שנייה שאנחנו נאלצים לסגור את העסק שלנו ואנחנו לא יודעים איך העתיד שלנו ייראה", הוא אומר. "עדיין לא קיבלנו את הפיצוי על הגל הראשון ואנחנו צריכים כבר לסגור בפעם השנייה. הרבה מאוד עובדים שהוצאנו לחל"ת בגל הראשון לא החזרנו, ואת המעט שנשארו נצטרך להוציא פעם נוספת. לצערי, המדינה שמה על הענף שלנו גזר דין מוות. מעטים יצליחו לשרוד את התקופה הזו ולצערי אנחנו מרגישים ששדדו אותנו בלילה והמדינה לא באמת רואה את האנשים שעומדים מולה".

מועדון הספורט של רדנסקי קיים כבר כ-19 שנה. "זו החלטה שרירותית, אפילו מטומטמת", הוא אומר, "לא התייעצו עם אנשי מקצוע, לא עם אנשים בתחום הכושר ולא בתחום הרפואה ולא לקחו בחשבון את ההיבטים של מה יקרה לאנשים שלא מתאמנים, גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה נפשית. מדובר בפגיעה מאוד קשה, ולא בטוח שכולם יצליחו לשרוד אותה. מה גם, שלא הייתה כלל הדבקה בחדרי כושר. אנחנו מאוד מקפידים, בודקים חום בכניסה, דורשים הצהרות בריאות, מנקים את המכשירים אחרי כל מתאמן", הוא אומר בכאב.

רדנסקי מציין שבאחרונה הם עשו לא מעט מבצעים עבור בני נוער שנהנו להגיע ולהתאמן, ועכשיו אפשר יהיה לראות אותם מסתובבים ברחובות. "מבחינה כלכלית לפתוח במתווה הסגול היה הרבה יותר קשה מאשר לסגור. המצב לא טוב ואני כאזרח שומר חוק, שבניתי את העסק שלי לתפארת ולטובת הקהילה, מרגיש שרמסו אותי ושוללים ממני את המוטיבציה להיות אזרח ישראלי גאה במדינה שלי. אני בחור שעבר דבר או שניים, אבל הבן שלי, בר, דור ההמשך שמנהל את העסק, מרגיש אחרת ממני, הוא בחור צעיר שממנף את העסק למעלה ומרגיש שנותנים לו סטירה. לצערי, אני מרגיש שיהיו לכך השלכות על הדור הצעיר, שיחשבו פעמיים אם לפתוח עסקים בארץ ואם בכלל להישאר לגור במדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר