הפגנות מול ביתו של ח"כ ניר אורבך צילום אריק נדב

צפו: מאות הפגינו מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך בהדר גנים

מאות פעילי ימין מחו על הצטרפות ימינה לממשלה, מולם הייתה גם הפגנת תמיכה בממשלה. בשל ההפגנות סגרה המשטרה אחר הצהרים מספר רחובות בשכונה

פורסם בתאריך: 7.6.21 16:51

עדכון אחרון: 7.6.21 21:13

מאות אנשי ימין הפגינו היום בשכונת הדר גנים מול ביתו של ח"כ ניראורבך מימינה במחאה על הצטרפות ימינה לממשלה. במקום הוקמה במה עליה נאם סגן השר יואב קיש. פעילי ליכוד הגיעו למקום באוטובוסים, וכן הגיעו תושבים מהעיר. במקום התקיימה גם הפגנת תמיכה בממשלה החדשה שעתידה לקום.

צפו בהפגנות:

מוקדם יותר היום דיווחנו כאן על ההפגנות הצפויות החל מהשעה 18:30 בערך, מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה בשכונת הדר גנים בפתח תקוה, האחת בעד הצטרפותו לממשלה החדשה והשנייה נגד.

על רקע זה הודיעה אחר הצהרים המשטרה לתושבי השכונה כי בעקבות ההפגנה המתוכננת ברחוב חטיבת אלכסנדרוני, ייחסמו החל מהשעה 17:00 הרחובות הבאים:

1. רחוב זקן השומרים יסגר משני הכיוונים, מרחוב הענבל וכן מרחוב חנה רובינא.
2. הרב פינצ'י פינת מנחם בגין.
3. הרב יצחק ניסים פינת מנחם בגין.
עוד נמסר מהמשטרה: אנו ממליצים לבצע שימוש באמצעות וויז החל מהשעה 16:30 ועד סיום המחאה. לדיירי הרחוב שנמצאים בין חסימות התנועה וכן תושבי רחוב ברא"ז/ חטיבת אלכסנדרוני/  נתן אלבז תתאפשר כניסה ויציאה אך ורק מרחוב חנה רובינא. לתושבי הרחוב הגרים ברחוב פינצ'י וכן הרב יצחק ניסים תתאפשר כניסה ויציאה. אנו ממליצים למי שאינו חייב להימצא עם הרכב באזור זה, להחנות מחוץ למעגל המחאה".

קיראו גם:

קדושים פרסם פוסט על ההפגנות מול בית שכנו, ח"כ אורבך. גרינברג הוציא אותו מקבוצת הוואטסאפ

ביקורת גדולה על הקריאה של גרינברג להפגין מול בית ח"כ אורבך | "זה כמו אחרון חמומי המוח"

אחד משכניו של ח"כ אורבך אמר היום: "חבר הכנסת ומשפחתו אינם נמצאים בביתם בשעה זו ועל כן איני מבין מה מטרת ההפגנות למעט הפרעה לשכנים. באותה מידה יכלו לקיים את ההפגנות במקום שאינו מטריד את מנוחת השכנים, כמו מרכז העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודי

    מדובר במפגינים כהניסטים ומשיחיסטים שבאים בעקבות מכתבם המסית של הרבנים! אם מישהו יפגע, הדם יהיה על ידיהם של הרבנין, ושל בן גביר וסמוטריץ'!

  2. אדם

    אדוני השכן, אתה לא מבין שכוונת המפגינים היא לאיים באלימות פיזית?!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר