המטען הנייד שחילקה עיריית פתח תקוה צילום פרטי

לא נגמר: גם על המתנות למסיימי תיכון הובלטו שמו ומספר הטלפון של גרינברג

התיקים למתגייסים לא לבד: מסיימי התיכונים קיבלו מתנה מעיריית פתח תקוה, כאשר על המתנות מצויינים בהלטה שמו של ראש העירייה ומספר הטלפון שלו

פורסם בתאריך: 30.6.21 08:17

לא על התיקים לבדם: בעקבות הכתבה שפרסמנו אתמול, ראשון, בנוגע לתיקים שקיבלו המתגייסים בפתח תקוה עליהם מתנוססים בהבלטה שמו ומספר הטלפון של ראש העירייה רמי גרינברג,  הגיעו למערכת מלאבס פניות רבות וביניהן גם פניות מהורים למסיימי י"ב בעיר, אשר סיפרו כי לכבוד סיום הלימודים, קיבלו ילדיהם מתנות, ועליהן מופיעים שמו ומספר הטלפון של ראש העירייה. לטענת ההורים מדובר בטעם לפגם: "במקום שזה יראה מכובד, שמו ומספר הטלפון של ראש העירייה מתנוסס בענק כאילו הוא פטרון הכל וכאילו מדובר במתנה אישית שלו ולא במהשו שנקנה מכספי משלמי המיסים", אמרו מספר הורים.

אחד ההורים אמר: "בשבוע שעבר, הבן שלי סיים כיתה י"ב. לצד התעודה שקיבל במסיבת הסיום, הוא קיבל גם מארז מתנה מעיריית פתח תקווה, בו בין היתר סל כביסה, תיק רחצה וכן מטען נייד. לכאורה המתנה מעיריית פתח תקוה, אבל מה שתופס את הפוקוס הוא דווקא ראש העירייה, רמי גרינברג, שחתום בברכה ובשמו על המטען הנייד".

למה זה מפריע לך?

"זה מרגיש כמו ניצול מעוות של כספי הארנונה, שמשלם תושב פתח תקוה, לטובת האדרה עצמית של העומד בראש העירייה. התחושה היא שמרגע בחירתו לראשות העירייה, ראש העיר עסוק בקמפיין בחירות מתמשך, כולל פרסום עצמי והאדרת שמו על חשבון משלם המיסים – רק אני, אני ואני".

קיראו גם:

מבוכה סביב התיקים למתגייסים | "הילדים הם לא פרסומת לגרינברג"

מלשכת ראש העיר נמסר: "העיסוק האובססיבי של מלאבס לא ישנה את העובדה כי מטרת פרסום מס' הנייד האישי של ראש העיר היא לשמור על קשר עם התושבים. זאת בשונה מהנוהג שהיה קיים בעבר, בו נבחרי ציבורי היו מפרסמים את שמם רק לשם הפרסום. כאמור, העובדות לא ניתנות לערעור – ראש העיר זמין לתושבים בנייד האישי שלו כפי שלא קיים בכל רשות אחרת ובוודאי שלא בהיסטוריה העירונית. בנוסף, העירייה וראש העיר מלווים באופן אישי מתגייסים רבים, הן במסגרת הפעילות העירונית השוטפת, ע"י מרכז הצעירים "החממה" והן במסגרת קשר ישיר ואישי. מטרת הכיתוב המדובר היא כדי לשמור על קשר אישי עם החיילים גם לאחר גיוסם".

בתגובה הייתה התייחסות לעתירה שהגישו חברי אופוזיציה: "כמו כן, העתירה המדוברת הוגשה ע"י חברי אופוזיציה אינטרסנטיים כאשר בתגובה לעתירה הוכחנו שבתפקידם הקודמים הם גם היו מציינים את שמם וכמובן רק לשם פרסומם האישי וללא טל' אישי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תושב

    בקצב הזה לרמי לא יהיה תחליף, זה מה שמפחיד את האופוזיציה.
    רמי תמשיך בעשייה.

  2. חנה דסקלו תושבת פתח תקוה .

    במקום שתגידו תודה על דרך צלחה אז,אתם באים ומדברים לא יפה כחה אתם מתנהגים. חנה

  3. ניסו

    להחרים לא לקחת את המתנות האים זו תעמולת בחירות אף ראש עיר לא עשה דבר כזה זה נשמע לא טוב

  4. תושב בת ימי לשעבר, פ"ת היום

    האמת. שיבליט. שיראה שהוא עושה ויבליט את השם שלו ויראה שהוא זמין לכל שכבות האוכלוסייה בכל העיר. הלוואי שבבת ים כשהייתי צעיר יותר זה היה קורה. באמת שהבדל של שמיים וארץ בין הערים ובכלל מאז שגרינברג ראש עיר יש פה שינוי מטורף ולטובה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בתהחלה גם לי היה תמוהה שבכל מקום מתנוסס השם שלו ולא עיריית פתח תקווה, אך עם הזמן הבנתי- העשייה שלו מבורכת ומעולם לא פגשתי ראש עיר מעורב ואכפתי כל כך! וזה מה שחשוב. ראש העיר ראוי לשבח!

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נהפוכו, קוראים לזה הקדשה מראש העיר.

  7. אילנה קליגר

    תושבי פתח תקוה היקרים.
    הגיע הזמן לדעת להוקיר ולהעריך את עבודת הקודש של ראש כעיר היקר שלנו. הוא פרסם את מספר הטלפון על גבי המתנה ראו זאת בחיוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר