רימון הלם שנזרק לעבר בית ברחוב צה"ל, צילום ארגון הצלה
רימון הלם שנזרק לעבר בית ברחוב צה"ל, צילום ארגון הצלה

בשיא הלחימה: רימון הלם נזרק לעבר בית בפתח תקוה

בשעות הערב נשמעו היטב בפתח תקוה הדי היירוטים של כיפת ברזל שבוצעו בשמי גוש דן, קצת מאוחר יותר נשמע פיצוץ כתוצאה מהשלכת רימון הלם לעבר בית בעיר

פורסם בתאריך: 8.8.22 08:14

תושבים רבים בפתח תקוה שמעו אתמול בערב את הדי הפיצוצים של היירוטים מעל גוש דן והרשת הוצפה בשאלות. צריך להדגיש כי סוללות כיפת ברזל יירטו בהצלחה ירי לעבר תל אביב, וכי לא היה ירי לעבר פתח תקוה ובעיר לא הופעלה אזעקה.

אבל לכל אלה הצטרף בערך בשעה עשר וחצי בלילה, כשעה לפני כניסת הפסקת האש לתוקף, פיצוץ שזעזע תושבים רבים של רימון הלם שנזרק לעבר בית ברחוב צה"ל. כן, גם כאשר צה"ל תוקף ברצוועה ויש ירי טילים לעבר ישראל, העניינים בקרב העבריינים נמשכים כרגיל. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

מארגון הצלה נמסר כי חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לרחוב צה"ל עקב דיווח על פיצוץ שנשמע בכניסה לבניין. החובשים המתנדבים יחד עם צוות מד"א שהגיעו למקום בתוך זמן קצר דיווחו כי לא אותרו נפגעים באירוע ומדובר ברימון הלם שנזרק לעבר בית ברחוב.

 

רק לפני כשבוע וחצי התרחשו שני אירועים פליליים חמורים באותו לילה בפתח תקוה. בערך בחצות בוצע ירי מאקדח לעבר בית ברחוב הענבל בשכונת הדר גנים, וכמו כן הושלך לעבר הבית רימון הלם. לדברי תושבים מדובר היה בשני רוכבי אופנוע שירו לעבר הבית כדורים רבים, ייתכן אף ששתי מחסניות. לא היו נפגעים באירוע והרקע פלילי. מוקדם יותר נזרק רימון הלם לעבר רכב ברחוב הירקונים בפתח תקוה. גם באירוע זה לא היו נפגעים. הרקע לאירוע זה גם הוא פלילי.

נסיבות האירועים נחקרות על ידי המשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר