רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה
רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה

הותר לפרסום: ראש העירייה רמי גרינברג נעצר בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים

יחד איתו נעצרו מנכ"ל העירייה ושני חשודים נוספים. מעצרו של גרינברג הוארך בשישה ימים. החשד: בעלי עניין העבירו בבחירות 2018 מאות אלפי שקלים לקמפיין שלו בתמורה להבטחות לקידום ענייניהם. עורך דינו של גרינברג: "מסע הבחירות של ראש העירייה התנהל על פי חוק. הוא מבקש מתושבי העיר לא למהר לשפוט אותו ולהמתין לתום החקירה"

פורסם בתאריך: 10.8.22 08:19

עדכון אחרון: 10.8.22 17:08

הותר לפרסום, כי ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, נעצר בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. יחד עם גרינברג נעצרו היום גם מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני אנשי עסקים. הבוקר פרסמנו כי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עצרו הבוקר (רביעי) ראש עירייה מכהן ממרכז הארץ, מנכ"ל עירייה ושני חשודים נוספים, המעורבים, כך על פי החשד, בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף. שני החשודים הנוספים האם אנשי עסקים העוסקים גם בנדל"ן. אחר הצהרים הוארך מעצרו של גרינברג בשישה ימים ושמו הותר לפרסום.

חקירת המשטרה החלה בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, בעלי עניין העבירו כספים, בסך מאות אלפי ש"ח, לקמפיין הבחירות של המועמד דאז לראשות העירייה גרינברג, ובתמורה לכך, הבטיח להם האחרון, שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים, לאחר היבחרו.

 

קיראו גם:

"יש הרבה אינטריגות, אין לי מה להסתיר" | רמי גרינברג נחקר פעם נוספת

ירון קדושים, שהתלונן נגד גרינברג, מדבר על הכל: "חוויתי תחושה קשה של השפלה"

החקירה מתנהלת בשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. בהתאם להתפתחויות ולשם צורכי החקירה, יובאו החשודים במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בביהמ"ש השלום בראשל"צ.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותבצע חקירה במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר בשמו של גרינברג: "מסע הבחירות של ראש העירייה התנהל על פי חוק. דוח מפורט הוגש על כל הוצאה והכנסה למבקר המדינה ואושר על ידו. ראש העירייה עושה לילות כימים כדי להיות שליח ציבור נאמן לתושבי פתח תקוה. קשה מאוד להיות שליח ציבור בארץ הקודש וקשה ומסוכן שבעתיים להיות שליח כזה שמקפיד בקלה כחמורה. ראש העירייה עונה לכל השאלות שנשאל וימשיך לשתף פעולה עם המשטרה עד תום החקירה. הוא מבקש מכל תושבי העיר לא למהר לשפוט אותו ולהמתין בסבלנות לתום החקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר