גיל טסה מתוך הסרטון, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
גיל טסה מתוך הסרטון, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"נרשום מי בא". ביקורת על קריאה לבוא למפגן תמיכה בגרינברג, שלבסוף בוטל (צפו)

גיל טסה, עובד עירייה, פרסם סרטון הקורא להגיע למפגן תמיכה ברמי גרינברג מול בית המעצר, כולל משפט בעייתי מאוד: "נרשום את מי שיגיע, הרשימה תועבר לתא המעצר". הסרטון הורד לדברי טסה, לאחר שהמפגן בוטל

פורסם בתאריך: 14.8.22 13:12

ביקורת על סרטון בו קורא עובד העירייה גיל טסה לקיים היום מפגן תמיכה בגרינברג מחוץ לבית המעצר. הביקורת היא על כך שטסה אומר בסרטון כי תהיה "רשימת חברות", וכי כל מי שיגיע יירשם והרשימה תועבר לתא המעצר. בשיחה עם מלאבס אמר טסה כי הסרטון הוסר היום מאחר ומפגן התמיכה בוטל. לשאלה מדוע אמר שתהיה רשימה של מי שיגיע אשר תועבר אל גרינברג, אמר טסה: "כדי שרמי יידע מי תומך בו". טסה הוא כאמור עובד עירייה  ומשמש כמפקח על אבות הבית בבתי הספר. המפגן תוכנן תחילה ליום שישי בצהרים אך לבסוף נדחה. את הסרטון פרסם בטוויטר עיתונאי כאן 11, אורן אהרוני, תוך ביקורת קשה עליו. בעירייה הבהירו, כי "היוזמה אינה יוזמה של עיריית פתח תקוה, זו אינה עמדת העירייה. מדובר ביוזמה פרטית בלבד שלעירייה ולראש העירייה – אין כל קשר אליה".

היכנסו כאן וצפו בסרטון שרץ ברשת (פרסום לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים) (לינק לטוויטר של אורן אהרוני)

 

 

מעצרו של גרינברג הוארך כזכור ביום רביעי (10.8) אחר הצהרים בשישה ימים. המשטרה דרשה את הארכת המעצר בתשעה ימים. גרינברג נעצר ברביעי בשעת בוקר מוקדמת. יחד עם גרינברג נעצרו גם מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני אנשי עסקים נוספים. הארבעה נעצרו על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. הם חשודים בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

עורך דינו של גרינברג, עו"ד עופר ברטל, אמר לאחר מעצרו: "מסע הבחירות של ראש העירייה התנהל על פי חוק. דוח מפורט הוגש על כל הוצאה והכנסה למבקר המדינה ואושר על ידו. ראש העירייה עושה לילות כימים כדי להיות שליח ציבור נאמן לתושבי פתח תקוה. קשה מאוד להיות שליח ציבור בארץ הקודש וקשה ומסוכן שבעתיים להיות שליח כזה שמקפיד בקלה כחמורה. ראש העירייה עונה לכל השאלות שנשאל וימשיך לשתף פעולה עם המשטרה עד תום החקירה. הוא מבקש מכל תושבי העיר לא למהר לשפוט אותו ולהמתין בסבלנות לתום החקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר