מפגש תושבי אם המושבות בנושא הריחות
מפגש תושבי אם המושבות בנושא הריחות

ראשי הרשויות נפגשו בפתח תקווה לדיון בבעיית הריחות

בסיום הפגישה, בה השתתפו ראשי הערים כפר סבא, הוד השרון וראש המועצה האזורית דרום השרון, הוחלט כי יו"ר וועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דודי אמסלם יכנס את הוועדה במטרה שמשרדי הממשלה יתחייבו לשתף פעולה נגד התופעה

פורסם בתאריך: 22.11.17 16:22

מפגעי הריחות המטרידים את התושבים בערים באזור השרון בשנה האחרונה, ובחודשים האחרונים ביתר שאת את תושבי פתח תקווה הביאו את ראש הערים לידי מעשה. אתמול התכנסו מספר ראשי רשויות יחד עם אנשי המשרד להגנת הסביבה ותושבים המנהלים את המאבק לפגישה בנושא בעיריית פתח תקווה.

בעירייה מציינים כי למרות שהדעות על כך חלוקות, שהשריפות שמקורן מעבר לקו הירוק הן אלו גורמות לריח חריף ממנו סובלים תושבים רבים באזור פתח תקווה והשרון, החליטו כל הגורמים לשבת יחד וליישר קו. בפגישה השתתפו ראשי הערים כפר סבא והוד השרון וראש המועצה האזורית דרום השרון. בנוסף הגיעו גם נציגים של משרדי הבריאות והגנת הסביבה, יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם ונציגי ועד הפעולה למען אוויר נקי. בפגישה קיבלו הצדדים לקבל החלטה כיצד לפעול סביב מפגעי הריחות.

בסיום הפגישה הוחלט כי חבר הכנסת אמסלם יכנס את וועדת הפנים במטרה שמשרדי הממשלה יתחייבו לשתף פעולה נגד התופעה.

כזכור, בפתח תקווה, כמו גם בערים סמוכות כמו ראש העין, כפר סבא והוד השרון, סובלים התושבים מזה חודשים ארוכים ממפגעי ריחות שונים. חלק מהתושבים יצאו להפגנות בשל כך. מקור הריח לא ידוע. בזמן שברשויות טוענים כי מקור הריחות הוא בשריפת פסולת מעבר לקו הירוק, חלק מהתושבים, כמו למשל בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, טוענים שמקור הריח הוא מהמפעלים שבאזור התעשייה סגולה.

ביום ראשון השבוע שוב פעם החלו ריחות חריפים שהפריעו באופן משמעותית בחיי התושבים, וחלקם אף הגיעו לביתו של ראש העירייה איציק ברוורמן ממטרה שיתלווה אליהם ויריח בזמן אמת את הריחות מהם הם סובלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב

    הטענה שהריחות הרעים שמגיעים לאם המושבות מקורם מעבר לקו הירוק שנמצא מספר קילומטרים משם לא הגיונית לחלוטין.
    אם טענה זאת הייתה נכונה, אז גם השכונות שנמצאות בסמוך לאם המושבות במרחק מאות מטרים היו צריכות לסבול באותה מידה.

    לפי הדיווחים על ריחות רעים בקבוצות הוואטצאפ ודיווחים למוקדי העירייה, ניתן להסיק בבירור שככל שמתרחקים מאיזור התעשיה סגולה בקנה מידה של מאות מטרים, עוצמת הריח יורדת בצורה דרסטית.

    ולכן, יותר הגיוני להסיק שמקור הריח נובע מהמפעלים בסגולה.

    תוסיפו לזה גם את הדיווחים של תושבים שהריחו ריח רע באם המושבות ויצאו לגשר בסגולה והריחו את אותו ריח, ותקבלו את התמונה האמיתית.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר