עומר אדם. צילום שרון יצחק
עומר אדם. צילום שרון יצחק

פרסום ראשון: העלות הכוללת של הופעת עומר אדם: כ-720 אלף שקלים

הזמר עצמו קיבל כ-250 אלף שקלים, האבטחה עלתה כ-200 אלף שקלים ויתר הכסף יועד להקמת הבמה. גורמים באופוזיציה: "זו שערוריה"

פורסם בתאריך: 10.7.18 12:42

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, הציג אמש בפני חברי מועצת העיר את העלות הכוללת של הופעתו של הזמר עומר אדם שהתקיימה בחודש שעבר באמפי העירוני בעיר.

את הפרטים חשף בן משה בתשובה לשאילתא שהגיש חבר מועצת העיר, המועמד לראשות העיר בני (בנגה) בית אור. העלות לדבריו כוללת את המופע עצמו -250 אלף שקלים, את עלות הקמת הבמה – כ-270 אלף שקלים ואת עלויות האבטחה כ-200 אלף שקלים. בסך הכל, עלות המופע הכוללת נאמדת בכ-720 אלף שקלים.

"הגשתי שלוש שאילתות בנושא", אומר בית אור. "רק עכשיו החליטו בעירייה להציג את פירוט המחירים. את כל נושא האבטחה הכניסו לסעיף אחר שנקרא אבטחת אירועי תרבות שנתית. מנכ"ל העירייה הודה בישיבה שהאבטחה לאירוע של עומר אדם עלתה קצת יותר מ-200 אלף שקלים".

לדבריו הוא לא הופתע מהסכומים אף שציפה שהעלות הכוללת תהיה נמוכה יותר. "חשבתי שהכל יסתכם בכ-500-600 אלף שקלים", הוא אומר. "ל-720 אלף שקלים לא ציפיתי, אבל גם לא נפלתי מהכיסא. בעיני זו שערורייה, ואני כבר לא מדבר על הופעה כזאת בחינם לתושבים בשנת בחירות. אפשר היה לעשות אירוע ב-80 או 100 אלף שקלים, אך לא בכאלו סכומים. ראש העיר אמר בערוץ 10 שהוא חשב שעלות האירוע היא 170- 180 אלף שקלים ואם היה יודע אז לא היה מקיים את האירוע, אבל את השאילתא שלי באשר למחירים הגשתי כבר בחודש מרץ".

כזכור, הופעתו של אדם, שיועדה אך ורק לתושבי העיר ללא עלות, עוררה עניין רב בחודשים האחרונים. הכניסה למתחם התאפשרה עם הצגת כרטיס שהתושבים קיבלו מבעוד מועד בחינם ותעודת זהות. גורם בעירייה מציין כי למרות המחיר הגבוה, לא צפויה חריגה בתקציב התרבות שמגיע לארבעה מיליון שקלים בשנה.

"הופתענו מהמחיר", מוסיף חבר המועצה איתן תם. "הבנו שמדובר במשהו כמו חצי מיליון, אך 720 אלף שקלים על אירוע בודד הוא בלתי נתפס. אפשר היה להעביר את הסכום למרכז הגיל הרך, שהיה גורם להמשך פעילותו עוד קרוב לשלוש שנים. גם אם היו מביאים אמנים אחרים בסכומים נמוכים יותר אז התושבים היו נהנים. אני מבין שמדובר בתקופת בחירות, אבל זה יצא מכל פרופורציות".

תגובת העירייה: "אירוע פתיחת הקיץ עם עומר אדם התקיים באמפיתיאטרון העירוני ל-15,000 תושבי העיר שנהנו ממופע מהנה ומאורגן. ההופעה של עומר אדם הינה חלק מאירועי הקיץ ועומדת במסגרת התקציב הכללי העירוני של אירועי קיץ. עלות האמן נשארה בעינה כפי שעודכן בעבר. כבכל אירוע במשך כל השנים, עלות האירוע הכוללת של המופע כרוכה בעלויות לוגיסטיקה, במה, תאורה, הגברה, אבטחה וכו'. עלות אירוע פתיחת הקיץ עם עומר אדם גדלה באופן משמעותי במאות אלפי שקלים בשל היערכות אבטחתית חסרת תקדים שנדרשה על ידי המשטרה כתנאי לקיום אירוע מסוג זה וזאת במטרה לשמור על בטיחות התושבים, דבר הנמצא בחשיבות עליונה. לתושבי העיר מגיע ליהנות מהופעה של אמן מבוקש בחינם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. רונן

    כך משחדים את התושבים לפני הבחירות. איך מאשרים הוצאה של 750 אלף וחושבים שתעלה רק 200 אלף. העיקר שאזרחי ראש העין נהנו.

  2. איציק

    כל האירועים בשכונה הותיקה
    מהכסף של הארנונה בשכונה החדשה

  3. חבל

    באמת מוגזם!
    אני מבין את הכוונה הטובה אבל איפה השפויות בהוצאת כספי העירייה והתושבים?!?!?
    בסכום של 750,000 ש"ח אפשר לעשות המון המון דברים:
    להקים גן ילדים
    בית כנסת
    3 גני משחקים

    ועוד

    לא חבל?

  4. דור

    לשלוח את ראש העיר הביתה ומיד מה זה צריך להיות?ומי זה עומר אדם על מה ולמה?

  5. רונן

    חבל על כל שקל מחטיאי הרבים לכו ללמוד תורה מאשר השטיות האלו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר