תור לכרטיסים של עומר אדם. צילום אביתר עמרם
תור לכרטיסים של עומר אדם. צילום אביתר עמרם

צפו בתור הארוך לקבלת כרטיסים להופעתו של עומר אדם: "מרגיש כמו במלחמה"

בשל כמות הכרטיסים המוגבלת התושבים מנסים לזכות בכרטיס חינם מוקדם לפני שייגמר - זאת נוכח הביקוש הגדול להופעות של אדם בכל הארץ

פורסם בתאריך: 17.6.18 14:49

בשעה זו: מאות עומדים בתור בדוכני חלוקת הכרטיסים להופעה של עומר אדם. תושבים מציינים ברשתות החברתיות בעיר כי התור לכרטיסים נמשך שעה ארוכה והוא החל להשתרך זמן רב לפני השעה 14:00 – השעה בה נפתחו עמדות המכירה.

צפו בסרטון שצילם יונתן מליחי:

עומר אדם. צילום דודו בכר

עומר אדם. צילום דודו בכר

תושבת העיר אמרה למלאבס ראש העין: "לפני שפתחו את עמדת החלוקה עמדו כבר כ-1,000 תושבים בתור ואפילו יותר. אמרתי לבן שלי שיחזור הביתה כדי שלא יקבל מכת שמש. העירייה הכניסה את התושבים לסוג של מלחמה".

 

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אביתר עמרם, תושב העיר: "הייתי בין הראשונים שהגיעו לתור ולמרות זאת עמדתי מעל לשעה כדי לקבל כרטיס. יש חוסר סדר מטורף – התור הארוך כבר יצא מעבר לגדרות ואנשים עומדים בשמש ובחום. יש חוסר תכנון. יש אמהות עם ילדים קטנים שעומדים שם ואין עמדה לאמהות עם תינוקות".

כזכור, המשטרה הגבילה את כמות הצופים להופעה שתתקיים בשבוע הבא לכ-15 אלף מתושבי ראש העין בלבד. תושבים שירצו להיכנס למתחם ההופעה, יידרשו להציג כרטיס שקיבלו ללא עלות ותעודת זהות המוכיחה כי הם תושבי העיר. בשל כמות המקומות המוגבלת, התושבים נאלצים לנסות ולזכות בכרטיס כמה שיותר מוקדם לפני שייגמר, וזאת נוכח הביקוש הגדול להופעות של אדם בכל הארץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר