אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

האם הכחולה באמת גרמה לעיכוב באישור הניהול התקין של הפועל?

למרות הטענות של דורון גלנט ועורך דינו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מתגובות רשם העמותות עולה כי האישור הגיע באיחור בגלל עיכוב בהגשת המסמכים מטעם המועדון

פורסם בתאריך: 22.6.18 10:18

לאורך שלבים רבים בדיון המשמעתי שנערך ביום שלישי השבוע בעניינה של הפועל, טען הבעלים דורון גלנט ועורך דינו שי אליאס, כי אחת הסיבות המרכזיות לבעיות הכלכליות של מועדון היא אותה תלונה שהגישה עמותת הכחולה לרשם העמותות, בנוגע להתנהלות הכספית של המועדון. התכתבויות בין מערכת "ספורט מלאבס" לבין רשם העמותות בחודשים האחרונים מראות כי לתלונתה של הכחולה לא היה קשר לעיכוב במתן האישור, אלא, כך עולה מהתגובות שניתנו על ידי רשם העמותות, עיכוב של המועדון בהמצאת המסמכים הנדרשים לצורך האישור.

"יש את העמותה הזאת, הכחולה, שמנסה בכל דרך ואמצעי לפגוע בי ובקבוצה בניסיון לקבל את הקבוצה לידיה", אמר גלנט בדיון המשמעתי ביום שלישי. "זה (התלונה של העמותה לרשם העמותות, ל"ס) גרם לעיכוב של חודשיים וחצי לפחות (באישור הניהול התקין לשנת 2018, ל"ס) ואתם יכולים לקבל אישור לכך ברשם העמותות".

בדברי הסיכום שלו, הוסיף עו"ד אליאס על דבריו של גלנט: "הגורם לכך שלקבוצה לא התקבל אישור ניהול תקין קשור לתלונה של עמותה בשם הכחולה. זו עמותה שפעלה, לפי העדויות שנשמעו, לקבל לידה את הקבוצה תוך כדי שהיא מוכנה לפגוע בדורון גלנט ולגרום לו לוותר על זכויותיו בקבוצה. הכחולה גרמה לכך שהיה עיכוב בניהול התקין. מה קרה? כתוצאה מאותה תלונה לרשם העמותות לא התקבל אותו אישור ניהול תקין שכמעט הביא לפירוקה של הפועל פתח תקוה. זאת אומרת, אלמלא אותו הליך של תלונה לא היינו יושבים כאן היום".

על פי הכחולה, אותה תלונה הוגשה ב-27.2, כלומר כמעט חודשיים לאחר תחילת שנת 2018. על פי מידע שהגיע ל"ספורט מלאבס" מרשם העמותות, ב-25.2, יומיים לפני הגשת התלונה של הכחולה, יצא למועדון מכתב בו הוא נדרש לספק רשימה של מסמכים חסרים לצורך המשך הטיפול בבקשה, שכוללים בין היתר את הסכמי ההלוואות של המועדון, רשימת חמשת מקבלי השכר הגבוה בחברה לשנת 2016 והמלצות ועדת הביקורת של החברה.

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-13.3 (צילום מסך)

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-13.3 (צילום מסך)

ב-27.3, חודש לאחר אותה תלונה שהגישה העמותה, יצא למועדון מכתב מרשם העמותות במסגרתו נדרש המועדון לספק תכנית הבראה נוכח הגרעון המשמעותי ממנו הוא סובל. בנוסף, התבקשה הפועל שוב לספק אישורי הלוואות מהמלווים כולל פירוט מלא של תנאי ההלוואות והסכמי ההלוואות, מאזן בוחן מעודכן ליום 31.12.2017 וכן דף תנועות בנק ליום 31.12.2017.

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-15.4 (צילום מסך)

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-15.4 (צילום מסך)

רק ב-25.4, כמעט חודש לאחר אותה דרישה וחודשיים לאחר התלונה של הכחולה, הגיש המועדון את המסמכים אותם ביקשו ברשם העמותות כדי להמשיך בטיפול בנושא מתן אישור הניהול התקין. ארבעה ימים לאחר מכן, רשם העמותות פנה שוב למועדון ודרש, בפעם השלישית, לקבל את הסכמי ההלוואות בכדי להמשיך בטיפול בבקשה, כמו גם את שטר ההון בגובה 905 אלף שקלים. ב-3.5 הגיש המועדון את המסמכים הדרושים ושישה ימים לאחר מכן נחתם אישור הניהול התקין.

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-1.5 (צילום מסך)

תגובת רשם העמותות כפי שנמסרה ב-1.5 (צילום מסך)

ובכן, כשמסתכלים על השתלשלות העניינים בטיפול של המועדון מול רשם העמותות בנושא, קשה להבין מהיכן הגיעה אותה האשמה של גלנט ועורך דינו, לפיה אותה תלונה של העמותה, שאפילו טרם קיבלה מענה מרשם העמותות, אכן גרמה לעיכוב באישור הניהול התקין של המועדון לשנת 2018.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גאה להיות פנתר

    החזית (העממית)הכחולה ניסתה להשתלט על הפועל דרך דורון גלנט כמובן שדורון דפק להם ברקס
    אבל אסור לוותר והם המשיכו לנסות לקבל שליטה מלאה והיא דרך (החזית)הכחולה וגם פה קיבלה ברקס גדול
    אז אין מה לעשות חזיתות קטנות שלנו הפסדתם הרבה כסף מאז שהפנתרים בתמונה וזהו תסגרו את הבסטה כי אין מאיפה להוציא $$$$$
    עד המוות הפועל שלי

  2. אריק

    די פרג'
    חפרת עם ההתנגדות האישית שלך נגד הכחולה.
    בוא תצטרף לאוהדים, שים את הכבוד שלך בצד ותפעל לטובת הפועל ולא עם גורמים שיחסלו אותנו.
    אפשר ללמוד מהטעויות שנעשו ב 12 שנה האחרונות עם כל מיני בעלים משונים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר