האולם החדש. צילום: עזרא אברהם
האולם החדש. צילום: עזרא אברהם

עם האולם החדש מגיעות הציפיות: הפועל בכדורסל נשים פותחת עונה

הכחולות יארחו את בנות הרצליה ביום שני באולם החדש והממותג שנפתח לטובת הקבוצה בעיר. "רוצים ללנסות לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה", אמר המאמן גיל סלע

פורסם בתאריך: 19.10.18 12:05

ביום שני הקרוב תפתח הפועל פתח תקוה בכדורסל נשים את העונה בליגת העל כשתארח את בנות הרצליה. יהיה זה משחקה הראשון של הקבוצה באולם החדש בעיר אליו עברה, אשר נקרא על שמו של יצחק שמיר וממוקם ברחוב האחים בכר. בימים אלה עמלים אנשי הקבוצה על הסידורים האחרונים במטרה להפוך אותו לביתי במיוחד, עם הצבת סמלי המועדון במקומות שונים באולם.

"זה אולם מאוד ביתי עם אווירה חמה שיתאים לזהות של הקבוצה", מספר מנהל הקבוצה עזרא אברהם. "אנחנו מצפים לחגיגות בכחול עם הקהל כמו בשנים הקודמות. אנחנו גם מעריכים מאוד את החזית הכחולה שדואגת להגיע ולעודד כמו בכדורגל. הם חלק מאיתנו ואנחנו מקווים מאוד שימשיכו להגיע גם לאולם החדש".

עדיין לא מושלם. האולם החדש. צילום: עזרא אברהם

"מדובר באולם חדש שעוד לא מסודר", אמר המאמן גיל סלע. "עוד צריך להחליף שעונים, לעשות עמדת צילום ולשים כיסאות. ממאי אני כבר מדבר על והעסק לא זז יותר מדי. יש ביורוקרטיה וזה נמשך לא מעט זמן אבל אני מאמין שבסוף יהיה בסדר".

גיל סלע. צילום: ארז גבאי

בצד המקצועי מכוונים בקבוצה שוב לפלייאוף העליון, אחרי העונה המוצלחת שעברה על הקבוצה, שהסתיימה במקום השישי. הקבוצה זכתה בטורניר סוכות בווינגייט כששיחקה עם סגל ישראלי בלבד, כאשר ניצחה 58:71 במשחק הגמר את קבוצת האקדמיה של וינגייט. "מבחינת הסגל הצלחנו להשאיר את ארבעת השחקניות המרכזיות שלנו מהעונה שעברה, שזו הצלחה כי זה לא כל כך קורה בכדורסל הנשים", אמר המאמן. "הבאנו עוד שתי זרות, על פניו אחת עם ניסיון אירופאי והשנייה בתחילת הדרך. עוד מוקדם לדעת את איכות הסגל, עד שאתה לא פוגש את היריבות אתה לא יכול לדעת. יש יריבות שוות, וכאלה כמו אשדוד ורמלה שהן הרבה יותר חזקות".

לקראת המשחק מול הרצליה במחזור הפתיחה אמר סלע: "יהיה משחק סופר קשה. על פניו הרצליה ברמה שלנו. יש שם שתי זרות ברמה גבוהה מאוד ושחקניות נבחרת ישראל. זה משחק פתוח וחשוב לנו לפתוח את העונה עם ניצחון. מטרות? אם אגיד 'להישאר בליגה' אז יגידו שאני מטורף, אבל חוץ מ-2-3 קבוצות מדובר בליגה שיוויונית. אנחנו צריכים תקציבים יותר גדולים כדי לשאוף ליותר, כי כרגע אנחנו בין התקציבים הנמוכים בליגה. המטרה היא לשחק כדורסל טוב, שהבנות יילחמו וייהנו ולנסות לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה".

במהלך הקיץ הפועל קלטה שתי שחקניות ישראליות מבטיחות, הגארדית זוהר לופטין (18, 1.67 מטרים) והפוורוורדית תמר אנגל (18, 1.77 מטרים), ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת האקדמיה של איגוד הכדורסל. הגארדית מיכל אסף (23, 1.65 מטרים), שעזבה את המועדון לקולג' בארה”ב לפני כשנתיים ושיחקה בראשון לציון בעונה שעברה, חזרה לקדנציה נוספת. הן יצטרפו לקפטנית שהד עבוד, לצליל וטורי ולמתאזרחת ארון צימרמן וכן לזרות – הפורוורדית מוניק ריד (28, 1.83 מטרים), הסנטרית קאדיג'יה קייב (23, 1.90 מטרים) והגארדית אלכסיס פיטרסון (23, 1.70 מטרים), שתמשיך לעונה נוספת. בנוסף השיקה הקבוצה אפליקציה לאוהדים בה יוכלו להתעדכן בנעשה במועדון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר