גיל סלע. צילום: ארז גבאי
גיל סלע. צילום: ארז גבאי

הפועל בכדורסל נשים ממשיכה להפתיע: "יש לנו מרקם מצוין"

הכחולות ניצחו את רמלה והיו קרובות לגבור על הדאבליסטית מאשדוד. "אחרי הפגרה יש לנו משחקים חשובים ולאחריהם נדע אם אנחנו עומדים בציפיות", אמר המאמן גיל סלע

פורסם בתאריך: 7.11.18 18:34

קבוצת הנשים בכדורסל של הפועל פתח תקוה מציגה עד כה פתיחת עונה מרשימה במיוחד. גולת הכותרת הייתה הניצחון הביתי המפתיע במסגרת המחזור השלישי, 61:70 על אליצור רמלה, אחת המועמדות הבולטות לזכיה באליפות. המשחק היה צמוד ומותח לכל אורכו ולאחר שלושה רבעים לוח התוצאות הראה שוויון 46:46. במצב של 58:60 לזכותה וכשרמלה איימה להפוך את הקערה על פיה יצאה הפועל לריצת 3:10 שהבטיחה לה ניצחון ראשון על רמלה מאז עונת 2012/13. אלכסיס פיטרסון עם שורה סטטיסטית יוצאת מן הכלל של 17 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חטיפות הייתה מספר 1 על המגרש בשורות המנצחת. מוניק ריד (16), שהד עבוד (15) וקאדיג’ה קייב (13) בלטו לצדה בשורות הפועל.

פחות משבוע לאחר מכן, במחזור הרביעי שנערך ביום שני השבוע, עמדה הפועל בפני הפתעה מרעישה נוספת, אך נוצחה לבסוף בביתה 74:70 בידי הדאבליסטית מכבי אשדוד. לאחר רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון נקודה לאורחות, העלתה אשדוד הילוך וירדה להפסקה ביתרון מבטיח, 37:47. ברבע השלישי שיפרה הפועל מעט את ההגנה, אך הייתה חסרת אונים בהתקפה עם 9 נקודות בלבד ובתום הרבע 46:62 לאשדוד. הפועל של גיל סלע, שעושה רושם שקורצה העונה מחומר מיוחד, סירבה להרים ידיים והחלה לנגוס בהפרש בזכות מיכל אסף וקאדיג’ה קייב. הפועל יצאה לריצת 0:9, צמצמה למינוס 4 בלבד ובשניות האחרונות הייתה רחוקה שלשה מהארכה לפני שנשארה עם המחמאות בסיום. ריד (21 נק'), קייב (20) ופיטרסון (19) בלטו בהפועל.

"פתחנו טוב את העונה, יש לנו מרקם חברתי-קבוצתי מצוין, אבל הליגה צמודה וכל הזמן משתנה כך שזה עדיין מוקדם", אמר המאמן גיל סלע. "אחרי הפגרה יש לנו כמה משחקים חשובים ולאחריהם נדע אם אנחנו עומדים בציפיות. השאיפה היא לעשות עונה כמו בעונה שעברה (הפועל סיימה שישית והגיעה לפלייאוף העליון, א"ב), אבל לפעמים בין מקומות 6-7 יכול להפריד סל אחד".

בתום ארבעה מחזורים מדורגת הפועל במקום ה-6 בטבלה, כשבמאזנה שני ניצחונות לעומת שני הפסדים. יש לציין כי העונה הקבוצה, כמו גם כלל המחלקה, מתאמנת ומשחקת בביתה החדש באולם יצחק שמיר בעיר. לאחר פגרת הנבחרת תצא הפועל למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה, בני יהודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר