דורון ממן
דורון ממן

המאמן הרביעי העונה: דורון ממן ינסה להציל את מחנה יהודה

הקבוצה הצנועה רושמת פתיחת עונה נוראית, ללא נקודות עדיין ועם שער זכות בודד. "האנשים במחנה נכנסו לי ללב וסגרתי שם אחרי כמה דקות, עוד לפני שסיימתי את כוס הקפה שלי", אמר המאמן החדש

פורסם בתאריך: 8.11.18 12:00

הפועל מחנה יהודה התחזקה בקיץ האחרון בצורה משמעותית עם שמות כמו סולי צמח, דני פרדה, פיני מתנה, רפי עמרן והשוער מייק חכים, שיחד יצרו רושם שהקבוצה הצנועה בדרך לכל הפחות לעונה שקטה במרכז הטבלה. במציאות, רושמת מחנה פתיחת עונה נוראית בליגה א' דרום עם שבעה הפסדים, אפס נקודות ומאזן שערים של שער זכות בודד לעומת 14 שערי חובה. בשבת האחרונה כבש בשעה טובה אלי בביאשווילי את שער הבכורה של מחנה לעונה הנוכחית, אך ספק אם זה ניחם מישהו בתבוסה 1:4 להפועל אדומים אשדוד.

גם בגזרת המאמנים רחוק מלהיות שקט וביום ראשון מונה לתפקיד דורון ממן במקומו של ציון בזר, שאימן אשתקד בבית הספר לכדורגל של האגודה. לבזר קדמו שרון מרציאנו, שניהל משחק בודד כדי לסייע למערכת עד למציאת מאמן קבוע, והצמד טל לוי וצורי עטר שפתח את העונה. בעברו אימן ממן שלוש עונות בעירוני בת ים, שתיים בלאומית ואחת בליגה א'. עוד עבר במכבי באר שבע ומכבי קריית מלאכי ובשנים האחרונות אימן באורתודוכסים יפו בליגה א' ובעירוני שדרות בליגה ב'. בנוסף הוא משמש כמורה לחינוך גופני בתיכון ברמלה.

"האנשים במחנה נכנסו לי ללב וסגרתי שם אחרי כמה דקות, עוד לפני שסיימתי את כוס הקפה שלי", אמר ממן, שהעביר ביום שני אימון בכורה בקבוצה. "יש במחנה מערכת טובה עם שחקנים איכותיים ואני מגיע באמונה שלמה שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. המטרה הראשונית היא להתייצב, להחזיר לשחקנים את הביטחון ולהתחיל לצבור נקודות. כשיש ביטחון גם טיל לשום מקום הולך לחיבורים הרחוקים וכשאין אפשר להחמיץ מקו השער ולספוג בדקה האחרונה. זה הכדורגל, צריך לתת לגל הזה לעבור וכדי שזה יקרה השחקנים צריכים להילחם ולאכול את הדשא".

היום (שישי, 12:00) יערוך ממן בכורה על הקווים כשמחנה תארח במגרש הסינטטי באצטדיון המושבה את בית"ר נורדיה. בשני הבא תארח הקבוצה את בית"ר כפר סבא למשחק דחוי מהמחזור החמישי לאחר שבמועד המקורי בוטל המשחק עקב מצב המגרש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר