דורון ממן
דורון ממן

באיחור אופנתי, הפועל מחנה יהודה הגיעה לליגה: "אנחנו בהחלט בכיוון הנכון"

מאז שחתם במועדון דורון ממן, הקבוצה צברה חמש נקודות בשלושה משחקים והתקרבה לקו האדום. "הקבוצה שווה יותר ממה שעשתה עד היום", בטוח המאמן

פורסם בתאריך: 22.11.18 10:37

שרשרת המאמנים בהפועל מחנה יהודה הייתה כנראה שווה את הציפיה עד להגעתו של דורון ממן. אמנם מוקדם עדיין להסיק מסקנות, אבל לא קשה להבחין בשינוי המרענן במועדון מאז הצטרף המאמן. כזכור, בתום שבעה משחקים דורגה מחנה אחרונה ללא נקודות וללא שער זכות. תחת הדרכתו של ממן, צברה הקבוצה 5 נקודות מתוך 9 אפשריות, כשגברה 0:2 על בית"ר נורדיה, סיימה בתיקו ללא שערים במשחק השלמה מול בית"ר כפר סבא ובחמישי שעבר צברה נקודה נוספת בתיקו 1:1 בחוץ מול כפר שלם, כשהבלם הוותיק סולי צמח חתום על שער השוויון בדקה ה-76, שערו השני העונה.

"גול של שחקן הגנה זה תמיד בונוס", אמר ממן. "בחצי השני היינו שווים ניצחון, אבל מצד שני בפיגור כמעט ספגנו שער נוסף ולא בטוח שהיינו מצליחים לחזור. יש לנו בעיה בסיומת, אבל בסך הכל השחקנים רצים, עובדים, נלחמים, מבינים מה אני רוצה מהם ואני מקווה שרק נמשיך ככה".

מחנה יהודה עדיין מדורגת במקום ה-16 והאחרון בליגה א' דרום עם 5 נקודות, אך כעת רחוקה רק נקודה אחת מבקעת הירדן ובית"ר כפר סבא, וארבע מאזור שנמצאת בחוף מבטחים. "אם היו אומרים לי שנצבור 5 נקודות בשלושה משחקים הייתי קונה את זה, כך שבסך הכל האווירה טובה ואנחנו מרוצים", אמר המאמן. "גם לפני שהגעתי אמרתי שיש עם מי לעבוד והקבוצה שווה יותר ממה שעשתה עד היום. יש עוד דרך ארוכה אבל אנחנו בהחלט בכיוון הנכון".

בימים אלה בוחן ממן אפשרות לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף או שניים בחלק הקדמי, כשהרבה תלוי בשחקנים שייפלטו מקבוצות אחרות. מו"מ עם הקשר-חלוץ ירין הלל, ששיתף בעבר פעולה עם ממן במכבי עמישב, לא צלח והוא חתם בסוף ביריבתה של מחנה לתחתית, בקעת הירדן. אגב, למרות הפגרה בסוף השבוע השחקנים לא זכו לחופשה ומתאמנים ארבע פעמים בשבוע. "איזה חופש? הכל רגיל ויש לנו הרבה עבודה", הבהיר ממן. לאחר הפגרה תארח מחנה את שמשון כפר קאסם. "היריבה קשה עם תקציב פי כמה וכמה משלנו ושחקנים עם עבר בליגת העל, אבל מה שיקבע זה הלב והנשמה ונגיע כדי לנצח", סיכם המאמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר