אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הכחולה הודיעה: אם נקבל את הקבוצה עד ינואר, נשקיע חצי מיליון שקלים בחיזוק

עמותת האוהדים הודיעה כי אם תקבל לידיה את הבעלות במועדון בחודש הקרוב, תשקיע את הסכום בצירוף שחקנים וייתכן שאף בהארכת חוזהו של המאמן מסאי דגו. "האוהדים מבינים כי ללא חיזוק הקבוצה תתקשה להישאר בליגה הלאומית"

פורסם בתאריך: 24.11.18 19:02

עמותת אוהדי הפועל, הכחולה, הודיעה הערב (שבת) כי במידה ותקבל את הבעלות על המועדון עד חודש ינואר, תשקיע חצי מיליון שקלים בחיזוק הקבוצה. על פי העמותה, הסכום יוקצה לצירוף שחקנים, עיבוי הצוות המקצועי ויתכן שאף לצורך הארכת חוזהו של המאמן מסאי דגו.

"חברי העמותה וכן אוהדי הקבוצה מודאגים מאוד ממצב המועדון, שמתקשה בצבירת נקודות ונותר במקום האחרון עם 3 נקודות לאחר כ-12 מחזורים", נמסר בהודעת העמותה. הצעד של הכחולה מופנה כמובן בעיקר למנהל המיוחד של המועדון, עו"ד יצחק יונגר, אשר שוקל לפרסם את המכרז למכירת הקבוצה רק בקיץ, כאשר הצהיר כי לא יפרסם מכרז כל עוד ישנו מתמודד אחד.

עוד ציינו בעמותה: "במצב הנוכחי, גם האוהדים מבינים כי ללא הזרמת סכום כסף משמעותי, שיאפשר את חיזוק המועדון בחלון ההעברות בינואר, נראה כי הקבוצה תתקשה להישאר בליגה הלאומית; וחשש האוהדים לנשירה לליגה א', לראשונה בתולדות המועדון, יתממש. העמותה מוכנה לקחת על עצמה את חיזוק המועדון בחודש ינואר הקרוב, זאת כדי להוציא אותו מהבוץ בו הוא תקוע כרגע. יש להבין כי אי העברת המועדון לידי האוהדים בתקופה הקרובה, משמעותו לא רק פגיעה בעונה הנוכחית ואולי אף ירידת ליגה, אלא גם בהכנות לעונה הבאה. אי קיום הבטחתו של עו"ד יצחק יונגר להוציא את המכרז לרכישת המועדון לאחר החגים, משמעותה פגיעה אנושה במועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוטי

    מדובר בעורך דין קטן, שמעניין אותו רק דבר אחד, כמה כסף יצא לו מהמינוי הזה כמפרק הקבוצה שנפל עליו משמים. החברים בכחולה ,כנראה אינם מצטיינים בהבחנה מי עומד מולם. הדבר היחיד שיוציא את המועדון מידיו הוא פניה לבית המשפט תוך התחברות לחלק מהנושים בעלי העניין שאכפת להם מהמועדון. את נתניה המפרק הוציאה למכרז תוך חודשיים, את הפועל תל אביב המפרק הוציא מידית באותה עונה. רק השופטת התחכמה והוציאה מהנפטלין את העורך דין שהיה המפרק של הפועל חיפה לפני 20 שנים.

  2. אמיר

    מי יאריך לדגו הסכם? גיא בלום?? חברו ושותפו לבחירת השחקנים הגרועים?? על חשבון הכחולה אפשר לטעןת למה לא? שני זרים ,שוער ירין ,טימור את כולם דגו רוצה להחליף! מי ישלם?

  3. מוישה

    יונגר רוצה שיכסו לו חובות של מיליוני שקלים
    מי יעשה לו את זה?
    הוא מחפש קונה לקבוצה ב-3 מיליון שקל

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    יונגר אתה מחפס את ההצלחה שלך.על חשבון הפועל פ"ת.כניראה.אז שתדע הפועל פ"ת.זה לא מסחרה.אז תיתפקח ותימסור את הקבוצה לאנשים שרוצים אותה.ואת הצלחתה.לך תירעה בימקמות אחרים. לא ילך לך פוה.יש פוה.אוהדים שלוא יתנו לך.לעשות מה שאתה רוצה.אז קדימה. חפש את עצמך במקום אחר….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר