שחקני מכבי אחרי הניצחון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
שחקני מכבי אחרי הניצחון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

ניצחון מרשים למכבי בכדורסל: "מקווה שנוכל לעשות מהלך שיוביל אותנו ללאומית"

הקבוצה של אבי קצנברג הנחילה הפסד ראשון העונה למעלה אדומים ועלתה למקום החמישי. המאמן מנמיך ציפיות, אך פונה לראש העיר החדש בתקווה שיעזור למועדון

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:54

הישג מרשים לקבוצת הכדורסל של מכבי פתח תקוה, שהביסה בביתה ביום ראשון השבוע 76:95 את מכבי מעלה אדומים והנחילה לה הפסד ראשון העונה לאחר חמישה ניצחונות רצופים. האורחת ממעלה אדומים נטלה את ההובלה בפתיחה והוליכה 17:21 בתום הרבע הראשון, אבל המלאבסים, בראשותו של דור וכנר המצוין, הפכו את הקערה על פיה עם ריצת 0:9, ירדו להפסקה ביתרון 41:46 והגדילו את ההפרש במחצית השנייה לדו ספרתי עד הניצחון הגדול בסיום.

200 צופים ביציעי אולם "עולמות" הריעו למצטיין וכנר, שלהט עם 26 נק'. טום ולסנקו (22) ומתן כהן (14) בלטו גם הם בשורות המנצחת. בשורות היריבה, אגב, בלטו האקסים נדב נאור ורז אלבז, עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. יש לציין שהקבוצה עדיין חסרה את הסנטר צאלי נוימן, שנפצע שבוע לפני פתיחת העונה וצפוי לחזור בעוד כשלושה שבועות.

"לקח לנו זמן להיכנס לעניינים, אבל בשבועות האחרונים אנחנו משחקים כדורסל הרבה יותר טוב ואני מקווה שהמגמה הזו תימשך", אמר המאמן הוותיק אבי קצנברג. "לקלוע 95 נקודות נגד קבוצה עם אחד משלושת הסגלים הטובים בליגה זה יפה מאוד. יש פה ארבעה שחקנים בגילאי 18-20 שמקבלים הרבה דקות ועושים עבודה טובה".

בתום שישה מחזורים מדורגת מכבי פתח תקוה במקום החמישי בטבלת הליגה הארצית מחוז דרום, כשבמאזנה 10 נקודות, ארבעה ניצחונות ושני הפסדים – זהה לזה של מכבי שדרות, מכבי רמת גן והפועל לוד. מעלה אדומים, לה היה זה כאמור הפסד ראשון העונה, ירדה למקום השני בעוד היחידה שממשיכה לשמור על מאזן מושלם היא הפועל חבל מודיעין, בשורותיה משחק מתן נאור. בראשון הבא תנסה הקבוצה להמשיך במומנטום החיובי כשתצא למשחק חוץ מול השמינית בטבלה, מכבי תל אביב/מכבים.

על המטרות לקראת המשך העונה הוסיף המאמן: "טוב שיש לנו יומרות, אבל צריך להיות מציאותיים. המטרה היא לסיים בין ארבע הראשונות ולהגיע לפלייאוף. בהמשך הדרך אני מקווה שרמי גרינברג, שהוא ידיד המועדון, ישקיע קצת יותר בספורט כדי שנוכל לעשות מהלך שיוביל את מכבי פתח תקוה לליגה הלאומית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר